13:37

مجموعه مستند جدید هفت قسمتی «جهان هستی چگونه عمل می‌کند؟» از امشب (۱۲ شهریور ماه)، هر شب ساعت ۲۲، از شبکه چهار پخش خواهد شد.
به گزارش رسیده، «جهان هستی چگونه عمل می‌کند؟» با نام اصلی How The Universe Works مستندی است علمی-کیهان شناسی محصول سال ۲۰۲۱ کمپانی Discovery Channel، به اعجاز و شگفتی‌های جهان هستی می‌پردازد. این مستند جذاب و دیدنی مخاطب را با نحوه بوجود آمدن کیهان، نحوه تشکیل سیاره‌ها، قمرها، ستارگان، کهکشان‌ها و هر چیزی که در مورد فضا و کیهان‌شناسی است آشنا می‌کند. این مستند از ابتدای جهان هستی را مورد بررسی قرار داده و حتی ما را با حوادثی که در آینده قرار است رخ دهد آشنا می‌سازد.
می‌توان گفت این مجموعه مانند یک راهنمای علمی از چگونگی آغاز جهان، دنباله‌دارها، اسرار خورشید، میکروکیهان‌ها، سیاه‌چاله‌ها و… می‌گوید، این که از کجا آمده‌ایم و به کجا خواهیم رفت.
بهره‌گیری از بهترین و سرآمدترین دانشمندان و کیهان‌شناسان جهان به همراه فیلم و عکس‌های واقعی از جهان و ستارگان به همراه انیمیشن‌های رایانه‌ای این مجموعه را به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های علمی این قرن مانند “Universe” و “Cosmos” در بین مخاطبان معرفی کرده است و امتیاز بسیار بالای ۹ از ۱۰ در سایت IMDB مهر تأییدی بر این ادعا است.
«جهان هستی چگوه عمل می‌کند؟» از امشب (۱۲ شهریور ماه)، هر شب ساعت ۲۲ پخش و روز بعد در ساعت‌های دو بامداد، هفت و ۱۵، از شبکه چهار سیما بازپخش خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *