13:26

اکران چهارمین قسمت از مجموعه انیمیشنی «هتل ترانسیلوانیا» با دو ماه تاخیر از تابستان به پاییز موکول شد.
به گزارش ایرنا به نقل از اسکرین رنت، استودیو فیلمسازی سونی پیکچرز اکران انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا را از ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) به اول اکتبر (۹ مهر) موکول کرد. این اولین بار است که این انیمیشن در فصل پاییز اکران می‌شود، سه قسمت قبلی همگی در تابستان روی پرده رفته بودند.
علاوه بر تاریخ اکران متفاوت، قسمت جدید با چند سنت شکنی دیگر نیز همراه است؛ این اولین و تنها فیلم مجموعه خواهد بود که توسط گندی تارتاکوفسکی کارگردان ۵۱ ساله روس-آمریکایی کارگردانی نمی‌شود و برای اولین بار برایان هال (Brian Hull) به جای آدام سندلر صداپیشگی شخصیت دراکولا را برعهده خواهد داشت. در چهارمین و آخرین قسمت هتل تراسیلوانیا دراکولا و چند هیولای دیگر انسان می‌شوند و شخصیت انسانی داستان، جانی، هیولاشدن را تجربه می‌کند.
این فیلم به کارگردانی جنیفر کلوسکا و درک درایمون ساخته شده و سلنا گومز خواننده آمریکایی علاوه بر صداپیشگی شخصیت میویس، دختر مدرن دراکولا، تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت.
مجموعه انیمیشن‌های هتل ترانسیلوانیا تاکنون بیش از ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش کرده است. داستان این انیمیشن‌ها درباره کنت دراکولا صاحب هتل پنج ستاره ترانسیلوانیاست که یک هتل عادی نبوده و محل اقامت تمام هیولاهای دنیاست.
قسمت اول و دوم این مجموعه به ترتیب در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ اکران شدند و قسمت سوم در سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *