ویژه برنامه کتابخوانی با عنوان «قصه هایی برای انسان شدن» در قالب دورهمی نوجوانان و جوانان کتابخوان شهر تهران در کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.
به گزارش رسیده، دورهمی نوجوانان و جوانان کتابخوان با عنوان «قصه هایی برای انسان شدن» همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با هدف آشنایی جوانان با کتاب‌هایی مرتبط با رخدادهای مهم و شخصیت های تاثیرگذار در زمان زندگی پیامبران و امامان برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، مطالعه و بررسی کتاب «آنک آن یتیم نظر کرده» نوشته محمدرضا سرشار و همچنین کتاب‌های دیگر با مضامین دینی از جمله: «آخرین سفیر» نوشته لیلا شیری – «ملاقات در شب بارانی» نوشته مسلم ناصری‌ – «یک دریا مروارید» نوشته غلامرضا آبروی‌ – «تاریخ انبیاء» نوشته سیدهاشم رسولی محلاتی – «سفرهای پیامبر(ص)» نوشته علی معصومی و «آواز مرغ باران» اثر مجید ملامحمدی، از موضوعات مورد توجه در این ‌برنامه است.
این دورهمی کتابخوانی از ساعت 17 چهارشنبه دوم اسفند ‌ماه جاری، با حضور نیما تاتی کارشناس برنامه، در محل کتابخانه‌ شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن به نشانی: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن: 55058437-021تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *