10:35

بانی‌فیلم: چندی پیش نشریه معتبر هالیوود ریپورتر میزگردی را با حضور نیکلاس کیج، اندرو گارفیلد، جاناتان میجرز، پیتر دینکلیج و سایمون رکس برگزار کرد که هر یک از این بازیگران برخی خاطرات سینمایی‌شان را گفتند و پرسش‌های گزارشگر پاسخ دادند.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از Entertainment Weekly نیکلاس کیج در این نشست می‌گوید به عمویش فرانسیس فورد کاپولا التماس کرده که او را برای فیلم «پدرخوانده۳» انتخاب کند!
کیج در ادامه می‌گوید: «این درخواست من طوری بود که انگار قرار نبود اتفاق بیفتد.»
او به عمویس فرانسیس فورد کاپولا، پیشنهادی داد که رد شد.

این بازیگر تلاش می‌کرد تا بتواند نقش وینسنت کورلئونه، پسر سانی کورلئونه (جیمز کان) را در قسمت سوم »پدرخوانده» این فرنچایز به دست آورد نقشی که در نهایت به اندی گارسیا رسید و او برای بازی در این نقش نامزد جایزه اسکار شد.
نیکلاس کیج این افشاگری پس از آن صورت گرفت که مجری میزگرد هالیوود ریپورتر از شرکت‌کنندگان در باره فیلم‌هایی که دوست دارند بسازند پرسید.
کیج گفت: «موضوعی که می‌خواهم بگویم شاید یک پاسخ بسیار شرم آور به سوال شما باشد چرا که مربوط به خانواده‌ام می‌شود. زمانی که عمویم [کاپولا] در تدارک ساخت فیلم «پدرخوانده۳» بود به او گفتم، “عمو واقعا فکر می‌کنم باید در این فیلم شما باشم. اگر مرا برای بازی در این فیلم انتخاب کنید ایده خوبی خواهد بود. فکر می‌کنم بتوانم نقش وینسنت کورلئونه را بازی کنم.»
کیج ادامه می‌دهد: «کاپولا از قبل تصمیم گرفته بود که اندی گارسیا را انتخاب کند، اما “من به او گفتم، که خودم را بیشتر به عنوان پسر جیمز کان می‌بینم؛ این کاراکتر نقش پسر سانی را بازی می‌کند نه نقش پسر مایکل کورلئونه را. او پسر سانی است. من فقط کمی بیشتر از اندی گارسیا احساس «جیمز کان بودن» می کنم. اما به هر شکل این اتفاق نیفتاد. «پدرخوانده» فیلمی بود که من اجازه حضور در آن را نداشتم اما واقعاً دوست داشتم در آن فیلم نقشی داشته باشم.»

گفتنی‌ست که فیلم «پدرخوانده۳» در روز کریسمس در سال 1990 اکرانش را در سینماها آغاز کرد. پیش از آن سال، نیکلاس کیج در فیلم‌های «ماه زده» و «بزرگ کردن آریزونا » موفقیت‌هایی به یاد ماندنی داشت.
او همچنین در فیلم‌های «ماهی جنگی» و «انجمن پنبه» از ساخته‌های عمویش فوردکاپولا بازی کرده بود.
فرانسیس فورد کاپولا پیش‌تر گفته بود که برای گرفتن نقش وینسنت به جز نیکلاس کیج، بازیگرانی چون الک بالدوین، تام کروز، بیلی زین، مت دیلون، چارلی شین و وال کیلمر هم رقابت می‌کردند.

1 دیدگاه

  • من نمیدونم چرا هرکس میخواد بازی نیکلاس کیج در گادفادر رو نشون بده عکس اندی گارسیا رو میزاره! بابا اینی که توی عکس با آلپاچینوئه نیکلاس کیج نیست که
    نیکلاس کیج یه نقش دره پیت توی گادفادر داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *