9:59

آقاخانی گفت: تلاش مرکز هنر‌های نمایشی باعث به وجود آمدن سامانه تلویزیون تئاتر ایران و سایت تیوال شد که تجربه موفقی نبود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، ایوب آقاخانی نویسنده و کارگردان نمایش «سه‌گانه پاریسی» گفت: بعد از شروع پاندمی کرونا بسیاری از افراد تلاش کردند برای منزوی نشدن تئاتر اجرای نمایش را مجازی کنند. تلاش مرکز هنر‌های نمایشی باعث به وجود آمدن سامانه تلویزیون تئاتر ایران و سایت تیوال شد که تجربه موفقی نبود.
به گفته ایوب آقاخانی، گروه تئاتر پوشه با توجه به رنگارنگ شدن ایران در وضعیت کرونایی تصمیم گرفت که به مجازی شدن تئاتر فکر کند تا با توجه به استفاده از بستر اینترنت، وسعت تئاتر را افزایش دهد.
آقاخانی درباره اجرای آنلاین این نمایش فقط در هفته پایانی گفت: برای هفته پایانی نمایش تصمیم گرفتیم که علاوه بر اجرای صحنه هم زمان به‌صورت آنلاین هم اجرا داشته باشیم که این اجرای آنلاین هزینه زیادی را برای ما تحمیل می‌کرد.
به گفته وی، از ساعت هشت شب همزمان با اجرای آنلاین از یکشنبه همین هفته تا روز جمعه «سه‌گانه پاریسی» را می‌توان در پلتفرم آپارات دید. بلیت این نمایش در آپارات بیست و پنج هزار تومن است.
امید گروه تئاتر پوشه این است که برای همه‌گیر شدن تماشای تئاتر این کار مؤثر باشد و طرف‌دارانی پیدا کند و در گوشه گوشه استان‌های کشور علاقه‌مندان به تئاتر از دیدن این نمایش لذت ببرند.
طبق گفته این کارگردان تئاتر، نمایش «سه گانه پاریسی» یک نمایش اجتماعی بر مبنای موقعیت شبه کمیک است که یک ماه پس از کریسمس در نیمه شبی در پاریس اتفاق می‌افتد و مدیر متعصب طولانی‌ترین اتفاق زندگیش را تجربه می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *