11:06

بانی‌فیلم: نیکلاس کیج بازیگر پرکاری‌ست. شاید خیلی از فیلم‌هایی که بازی کرده،‌ آثار قابل توجهی نباشند!
باورتان بشود یا نه، این بازیگر تاکنون نزدیک به یکصد فیلم بازی کرده(!) آماری که به نظر می‌رسد جزو رکوردهای دنیای هنرپیشگی باشد.
کیچ بازیگری در سینما را در سال ۱۹۸۲با فیلم «اوقات خوش در ریجمونت های» آغاز کرد. اما پرکاری او از سال ۲۰۰۰ استارت خورد که از آن سال به بعد بود که این هنرپیشه هالیوودی سالانه بین دو تا پنج فیلم بازی می‌کند؛ کیج سال ۲۰۱۶ در شش فیلم ایفای نقش کرد!
سایت ایندی‌وایر گفت‌وگوی نیکلاس کیج با هفته‌نامه Entertainment Weekly را بهانه‌ای برای پرداختن به فعالیت‌های مستمر این بازیگر آمریکایی کرده و در گزارش خود به موضوعات مختلف زندگی حرفه‌ای نیکلاس کیج پرداخته است:
کیج به نشریه Entertainment Weekly گفته که هرگز از بازیگری کناره‌گیری نمی‌کند.

این بازیگر برنده اسکار برخی از بهترین نقدهای دوران حرفه‌ای خود را در اوایل امسال و برای حضور در فیلم درام مستقل «خوک» به دست آورد. او فیلم «زندانیان سرزمین ارواح» را نیز که اثری سامورایی وسترن‌وار به کارگردانی سیون سونو است روی پرده سینماها دارد، فیلمی که علاوه بر نمایش پرده‌ای، در شبکه نمایش VOD هم قابل دسترس است.
نیکلاس کیج در بیش از یکصد فیلم بازیگری یا صداپیشگی کرده و قصد ندارد به این زودی‌ها فعالیتش در سینما را متوقف کند
او می‌گوید: «این کار نمی‌تواند اتفاق بیفتد. کارهایی که در سینما انجام می‌دهم برای من مثل یک فرشته نگهبان هستند که در زندگی‌ام به آن نیاز دارم!»
کیج وقتی خبرنگار از او در مورد زمان بازنشستگی‌اش می‌پرسد می‌گوید: «وقتی کار می‌کنم سالم‌تر هستم. من به یک مکان مثبت برای بیان تجربه‌هایم در زندگی، نیاز دارم و فضای فیلمسازی این موقعیت را به من می‌دهد. به همین دلیل است که هرگز بازنشسته نمی‌شوم!»
کیج ادامه می‌دهد: «یک چیز خنده‌دار، بحث من با افرادی‌ست که می‌گویند “شما بیش از حد کار می‌کنید”؛ من در جواب‌شان می‌گویم، کارم را دوست دارم، وقتی کار می‌کنم خوشحالم. به جز من بازیگران دیگری هم هستند که در صدها فیلم بازی کرده‌اند؛ مثل جیمز کاگنی و همفری بوگارت. جری لوئیس یکی از دوستان من بود و خیلی پیش می‌آمد که با هم شام می‌خوردیم. او یک بار از من پرسید: “تو چند فیلم بازی کردی؟” گفتم حدود ۱۰۰ فیلم. و بعد از لوییس پرسیدم: شما چند دارید؟ گفت: “من 40 فیلم دارم. اما تو دو برابر من فیلم بازی کردی!”.»
اینکه کیج برنامه‌ای برای کناره‌گیری از بازیگری ندارد به این معنا نیست که او حاضر است در هر فیلمی بازی کند! نمونه‌اش انصراف او از حضور در فیلم «وزن غیرقابل تحمل استعداد عظیم» محصول شرکت لاینزگیت است که از بازی در آن خودداری کرد.
کیج گفت: «من هرگز آن فیلم را نمی‌بینم. به من گفتند فیلم خوبی است. مایک نیلون مدیر برنامه‌ام تهیه کننده آن فیلم است.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *