11:57

بازیگر و کارگردان سرشناس آمریکایی برای ایفای نقش یک کارآگاه، بازیگر فیلمی خانوادگی با موضوع پیدا کرده یک ساحره شد.
به گزارش مهر به نقل از د رپ، مل گیبسون قرار است ستاره یک پروژه خانوادگی و ماجراجویانه جدید به نام «پسران تابستان» شود که توسط کورنلیوس اولیانو و برایان شولز از «فیلم بادام‌زمینی‌ها» نوشته شده است.
میسون تمز از «تلفن سیاه» مقابل گیبسون نقش‌آفرینی خواهد کرد و دیوید هنری از «امسال سال‌مان است» مسئولیت کارگردانی را بر عهده خواهد داشت.
کارگردان در بیانیه‌ای گفت: از نظر تاریخی، داستان‌های خیالی کودکان از هیولاها برای به تصویر کشیدن عمیق‌ترین ترس‌ها در حین قدرت بخشیدن به افراد برای غلبه کردن بر آن‌ها استفاده می‌کنند. حالا بیشتر از همیشه، ما نیاز به روایت‌هایی داریم که در مقابله با تاریکی بتوانند الهام‌بخش شجاعت شوند.
او اضافه کرد که «پسران تابستان» بازگشت به داستانی است که از جادو و نوستالژی کودکی به عنوان قهرمانان خود در مقابله با هیولاهای قدیمی و جدید استفاده می‌کند.
داستان فیلم از این قرار است که بهترین دوست یک پسر با بازی تمز به طور مرموزی ربوده می‌شود و به این ترتیب پسر شک می‌کند که نیروی ماورای‌طبیعی پشت ماجرا باشد. او از یک کارآگاه با بازی گیبسون کمک می‌خواهد و آن‌ها به زودی متوجه می‌شوند دارند ساحره‌ای را دنبال می‌کنند که اخیراً به جزیره آن‌ها سفر کرده است.
قرار است مراحل تهیه فیلم از ماه دسامبر در ویلمینگتون واقع در کارولینای شمالی آغاز شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *