11:53

مدیرکل ارشاد استان کردستان اعلام کرد طی گفت‌وگو با مدیرکل هنرهای نمایشی قرار است با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای مریوان شهر اجرای عمومی آثار تئاتر خیابانی استان کردستان و استان‌های دیگر شود.
عبید رستمی مدیرکل ارشاد استان کردستان و دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان درباره برنامه‌ریزی برای اجرای عمومی آثار شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره در شهر مریوان، به مهر گفت: در ایام برگزاری پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان نشستی را با حضور آقای قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی داشتیم که طی آن نشست مقرر شد دبیرخانه جشنواره به طور دائم در طول سال باز و فعال باشد.
وی یادآور شد: آثار برگزیده بخش‌های مختلف جشنواره پانزدهم تئاتر خیابانی مریوان در شهر مریوان اجرای عمومی خواهند داشت. همچنین قرار شد دبیرخانه جشنواره مریوان از تئاترهای خیابانی استان و سایر استان‌ها دعوت به عمل آورد تا در این شهر و در فصول مختلف اجرای عمومی داشته باشند.
رستمی با بیان اینکه تا قبل از شروع دوره شانزدهم جشنواره تئاتر خیابانی مریوان این برنامه‌ریزی اجرایی می‌شود، تأکید کرد: قرار است تفاهم‌نامه‌ای میان اداره‌کل ارشاد استان کردستان و اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شود که طی آن بودجه این طرح و روند اجرایی آن مشخص شود تا ما کار را شروع کنیم.
مدیرکل ارشاد استان کردستان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه به محض انعقاد تفاهم‌نامه طرح اجرای عمومی تئاترهای خیابانی در شهر مریوان آغاز می‌شود، تصریح کرد: سعی‌مان بر این تا قبل از شروع سال ۱۴۰۱ این تفاهم‌نامه منعقد و طرح اجرایی شود و به عنوان کاری بنیادین در تئاتر خیابانی مریوان در سال‌های آینده نیز برگزار شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *