15:46

بانی‌فیلم: هنوز جشنواره هفتادوچهارم کن شروع نشده، که مشکلات ‌به وجود آمده، پیچیدگی‌های برگزاری نمایان شده که یکی از این مشکلات وارد شدن به سالن‌هاست و مدیران این فستیوال از بروز این نقیصه کلافه شده‌اند!
به گزارش خبرنگار بانی‌فیلم از فرانسه، داستان از این قرار است که امسال همه افراد از جمله منتقدینی که می‌خواهند وارد سالن‌های کاخ جشنواره و دیگر سالن‌های مربوط به نمایش فیلم‌های بخش‌های چهارگانه کن شوند، باید از هفت خوان رستم را بگذرند!
بر همین اساس، بر مبنای ایمیلی که دفتر جشنواره برای شرکت کنندگان ارسال کرده علاقمندان بایستی از روز سوم ژوییه، (۳ روز قبل از شروع جشنواره) وارد سایت فستیوال شد و بلیت‌های هر سانس و هر روز را رزرو کرد. این رزرو، جای هر تماشاگر را مشخص می‌کند و دیگر نمی‌توان آن‌ را عوض کرد.
مشکل دیگر اینکه وقتی شخص وارد حساب کاربری خود در سایت جشنواره می‌شود، به دلیل حضور جمعیت بسیاری که همزمان می‌خواهند بلیت رزرو کنند، ساعت‌ها طول می‌کشد تا به سایت دسترسی پیدا کنند.
مشکل آن جایی بیشتر می‌شود که در این وضع شلوغی ناگهان و پس از مدتی سایت بلاک می‌شود و شما باید همه عملیات را برای به دست آوردن یک بلیت دوباره شروع کنید.
به تمام مشکلات باید این مشگل را نیز اضافه کرد که موقع وارد شدن به سالن‌ها باید تست کوتاهی بدهید…
در حالی که هنوز سه روز مانده به زمان آغاز جشنواره، صدای انتقاد برخی از منتقدین و افرادی که می‌خواهند بعدا در جشنواره حضور یابند درآمده است.
اینکه مسئولان جشنواره چگونه قرار است مشکلات را حل خواهند کرد باید منتظر روزهای آینده شد!
از شواهد فعلی و مشکلاتی که دیده می‌شوند به نظر می‌رسد این فستیوال کن، کن پر دردسری خواهد بود!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *