عیادت وزیر ارشاد از بازیگر سریال «صاحبدلان»

10:35

محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در جریان عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وی، با اشاره به اهدای چفیه رهبر معظم انقلاب توسط نماینده ایشان و همچنین انگشتر شهید سلیمانی اظهار داشت: در دوران بستری در بیمارستان این دو هدیه ارزشمند و گرانبها حال و احوالم را دگرگون ساخت.
به گزارش ایرنا ، محمد مهدی اسماعیلی عصر سه شنبه با حضور در منزل محمد کاسبی ضمن عیادت از احوال و با آرزوی شفای عاجل برای بازیگر فیلم سینمایی «همسفر»، سلامتی و طول عمر با عزت را از خداوند برای وی مسئلت کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام آمادگی این وزارتخانه برای هرگونه کمک و حمایت در جهت بهبودی کامل این استاد فرهیخته، به مدیر عامل صندوق اعتباری هنر ماموریت داد تا در ادامه همکاری و همراهی های قبلی برای درمان آقای کاسبی همچنان تا سلامتی کامل استاد، همه تلاش و همت خود را به کار گیرند.
در ادامه این دیدار، بازیگر سریال «صاحبدلان» نیز ضمن قدردانی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، توضیحاتی را از روند درمانی و مراحل انجام عمل جراحی و وضعیت کنونی جسمی خود ارائه کرد.
کارگردان فیلم سینمایی «شنا در زمستان» به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آمدید عیادت بیمار؛ خداوند حتما حتما بر طبق وعده هایش برای شما بابت هر قدم که برداشتید اجر و مزدی نوشته است.
کاسبی همچنین با اشاره به شرح حالی از نحوه ورود خود به حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون افزود: با عشق و علاقه وافری وارد این حوزه شدم و همچنان علاقه‌مندم تا زمانی که جان در بدن دارم ادامه دهنده این حرفه باشم.
بازیگر فیلم سینمایی «زنگها» با اشاره به اهدای چفیه رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط نماینده ایشان و همچنین اهدای انگشتر شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی فرزندان سردار دلها اظهار داشت: در دوران بستری در بیمارستان این دو هدیه ارزشمند و گرانبها حال و احوالم را دگرگون ساخت.
مدیر عامل صندوق اعتباری هنر نیز که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می کرد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص ادامه روند درمانی محمد کاسبی گفت: بر اساس وظایف ذاتی همواره خود را خدمتگزار، حامی و همراه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه می دانیم.
سید مجید پور احمدی یادآور شد: زمانی که آقای دکتر اسماعیلی مطلع شد که آقای کاسبی از بیمارستان مرخص شده، در تماس تلفنی از بنده خواست در اولین فرصت برای احوالپرسی خدمت استاد برسیم.
محمد کاسبی: اهدای چفیه رهبری و انگشتر شهید سلیمانی حالم را دگرگون کرد
در ادامه این دیدار هدایایی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس یادبود و هدیه نوروزی به استاد محمد کاسبی اهدا شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *