10:28

خبر اول:
معرفی اثری از نادر ابراهیمی در رادیو ایران
کتاب «تکثیر تاسف انگیز پدر بزرگ» در رادیو ایران معرفی می شود.
برنامه «تالار آیینه» ویژه برنامه تخصصی کتاب رادیو ایران است که در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۲:۴۵ پخش می شود.
به گزارش شبکه رادیویی ایران، سعید مبشری تهیه کننده برنامه «تالار آیینه» گفت: سه شنبه نهم فروردین ، کتاب «تکثیر تاسف انگیز پدربزرگ» اثر نادر ابراهیمی معرفی می شود .
وی ادامه داد: قهرمان این رمان تخیلی – علمی، پدربزرگ، قربانی یک اشتباه است؛ اشتباه دوستانی مصلحت اندیش که فقط خیر او را می خواهند.
اما این خیر خواهی، در عصر رایانه ها و انرژی خورشیدی و اعضای مصنوعی و مهندسی ژنتیک به بهایی گران تمام می شود، به از دست دادن پدربزرگ، با آن سبیل های سفیدش، حکایت نگاهش، با لبخند ها، خشم ها و مهربانی هایش، با فردیتش.
وی در پایان تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برنامه «تالار آیینه» را بعد از تعطیلات نوروز مانند گذشته به تهیه کنندگی سعید مبشری و اجرای شهاب شهرزاد یکشنبه ها و سه شنبه ها بعد از خبر ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران بشنوند.

خبر دوم:
بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران، در رادیو ایران
رادیو ایران با ویژه برنامه «دوازدهمین روز سال» یاد و خاطره ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ را گرامی می دارد.
به گزارش شبکه رادیویی ایران؛ پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، به دعوت امام خمینی همه‌پرسی جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر ایران برگزار شد و ۹۸٫۲ واجدین شرکت در همه‌پرسی با دادن رای «آری»، با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند.
رادیو ایران، هر سال یاد و خاطره این روز را گرامی می دارد.
امسال هم با ویژه برنامه «دوازدهمین روز سال» به گرامیداشت این روز بزرگ می پردازد.
«دوازدهمین روز سال» از اهمیت و جایگاه روز ۱۲ فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران»می گوید. این برنامه ساعت ۱۴:۳٠از رادیو ایران پخش می شود.

خبر سوم:
رادیو ایران با «جشن سلام» به استقبال ماه مبارک رمضان می رود
در آخرین غروب ماه شعبان، شنبه 13 فروردین ، رادیو ایران با ویژه برنامه «جشن سلام» به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.
به گزارش شبکه رادیویی ایران، چندین سال است که رادیو ایران در آخرین روز ماه شعبان، به استقبال ماه مبارک رمضان می رود و ویژه برنامه ای با نام «جشن سلام» را تقدیم می کند.
وحید بیات تهیه کننده ویژه برنامه «جشن سلام» بیان کرد: این برنامه علاوه برآداب ورود به ماه مهمانی خدا و سلام بر این ماه، به معرفی ویژه برنامه «قرار آسمانی » که افطارهای ماهمبارک رمضان از رادیو ایران پخش می شود نیز می پردازد.
بیات ادامه داد: اجرای این برنامه را فاطمه آل عباس و بخش کارشناسی برنامه را دکتر ناصر مهدوی بر عهده دارد.
«جشن سلام» شنبه 13 فروردین ساعت 17:30 از رادیو ایران پخش می شود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *