10:33

تهیه‌کننده «رعد و برق» می‌گوید همچنان گروه سازنده سریال پس از حذف این مجموعه از آنتن مشغول کار هستند و هنوز زمان قطعی از سوی تلویزیون برای پخش این سریال تعیین نشده است.

سریال «رعد و برق» که قرار بود ماه رمضان از شبکه پنج سیما پخش شود، همچنان درگیر مراحل پس از تولید است. شبکه پنج سیما همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، قسمت اول این سریال را با یک روز تاخیر پخش کرد، اما پس از آنکه یک قسمت دیگر هم به موقع به پخش نرسید، «رعد و برق» کلا از کنداکتور پخش حذف شد.

در ادامه سازندگان «رعد و برق»، دلیل حذف شدن سریال از جدول پخش رمضانی تلویزیون را مشکلات فنی، دشواری تولید و افزایش کیفیت خروجی آن عنوان کردند.

داود هاشمی ـ تهیه‌کننده سریال «رعد و برق« ـ در گفت‌وگویی جدید با ایسنا، درباره زمان پخش مجدد این مجموعه توضیح داد: هنوز زمان پخش سریال قطعی نشده است. تصویربرداری تمام شده است و در مراحل پس از تولید ما به همان صورت و با سرعت قبل مشغول کار هستیم.

هاشمی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات یکی از بازیگران سریال «رعد و برق» که عنوان کرده بود، در پشت صحنه سریال، به توصیه بهروز افخمی، کارگردان، همه عوامل برای مبتلا نشدن به کرونا سیر می‌خوردند، توضیح داد: عده‌ای از عوامل کار، به سیر علاقه داشتند و با غذا سیر می‌خوردند. شهین تسلیمی، یکی از بازیگران سریال، در جایی گفته بود چون سیر می‌خوریم، کرونا نمی‌گیریم. واقعیت این است که به خاطر کرونا نبود که همراه با غذا سیر می‌دادیم اما همیشه همراه غذا سیر خام می‌گرفتیم و کسانی که دوست داشتند می‌خوردند.

او به صحبت‌هایش اضافه کرد: کرونا به آن معنا که در ذهن برخی شکل گرفته است، وجود ندارد. کرونا هم یک ویروس است، مثل سرما خوردگی و آنفولانزا. البته آقای بهروز افخمی، خودِ من و فیلمبردارمان هم کرونا گرفتیم اما خفیف بوده است. در مدت یک سال و نیمی که کار کردیم، هرکس کرونا گرفته است سرپایی خوب شده است و هیچکدام بستری نشده‌اند.

به گزارش ایسنا، پیشتر عکسی از پشت صحنه سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی در فضای مجازی منتشر شد، که به واسطه استفاده نکردن از ماسک بحث برانگیز شد. برخی هم این رفتار را به اظهارنظرهای بهروز افخمی درباره کرونا و ماسک نسبت دادند.

ماجرای سیر خوردن در پشت صحنه سریال افخمی چه بود؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *