12:09

پلیس و خانواده «آنتونی باراخاس» ۱۹ ساله اعلام کردند ستاره جوان تیک تاک پس از اصابت گلوله به همراه دوستش در سالن سینمای کالیفرنیای جنوبی و ناکامی تیم پزشکی برای احیاء وی، دیشب جان سپرد.

به گزارش فارس به نقل از واشنگتن تایمز، آزادی اسلحه همچنان به صورت روتین جان شهروندان آمریکایی را می گیرد. آنتونی باراخاس ۱۹ ساله که دوشنبه گذشته به همراه دوستش در سینمایی در کالیفرنیا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند، دیشب جان خود را از دست داد.

کورونا، کالیفرنیا – پلیس و خانواده این هنرپیشه روز شنبه اعلام کردند که ستاره جوان تیک تاک پس از اصابت گلوله به همراه دوستش در سالن سینمای کالیفرنیای جنوبی و ناکامی تیم پزشکی برای احیاء وی، دیشب جان سپرد.

آنتونی باراخاس، ۱۹ ساله، دوشنبه گذشته در حال تماشای فیلم «پاکسازی برای همیشه» در سینمایی در شهر کورونا با دوست صمیمی اش «رایلی گودریچ»، ۱۸ ساله، بود که دو گلوله به سر هر یک از آنها اصابت کرد. آنها بعد از آخرین اکران شب توسط کارمند سالن سینما پیدا شدند.

گودریچ در دم جان باخت اما باراخاس به بیمارستانی در همان حوالی منتقل شد که او نیز در آنجا جان خود را از دست داد.

باراخاس، که در فضای آن لاین به «itanthonymichael»(ایتس ان تونی مایکل) معروف بود، نزدیک به یک میلیون دنبال کننده در «تیک تاک» و در دیپر پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی نیز بالای یک میلیون دنبال کننده(فالوور) دارد.

توبیاس کوروباکالیس هفته گذشته به خبرنگاران گفت: مظنون به تنهایی به قتل این دو جوان اقدام کرده و هیچ نشانه ای وجود ندارد که قربانیان را می شناخته یا اینکه نقش باراخاس به عنوان چهره ای تأثیرگذار در «تیک تاک»(TikTok) در این جنایت نقش داشته است.

کوروباکالیس در کنفرانس خبری روز چهارشنبه گفت: این قتل ها کاملا بی دلیل بود و قربانیان بدون هیچ گونه تماس قبلی با قاتل، توسط او به گلوله بسته شدند.

پلیس با دادستان های شهرستان ریورساید همکاری کرده تا دومین پرونده قتل درجه دو علیه «جوزف خیمِنِز» تیرانداز مظنون، را به روند این دادرسی اضافه کند.

خیمِنِز، ۲۰ ساله، روز جمعه پس از تفهیم اتهام قتل گودریچ و اقدام به قتل باراخاس در دادگاه عالی شهرستان ریورساید حاضر شد. اما او اعتراضی نکرد و محاکمه وی به تعویق افتاد.

دادستان همچنین خیمِنِز را به دلیل شرایط ویژه کمین گرفتن متهم برای ارتکاب قتل وی را مستحق مجازات اعدام در صورت محکومیت متهم می داند.

خیمنز از زمان دستگیری به زندان افتاده است. مشخص نیست که آیا او وکیلی اختیار کرده که بتواند به جای او صحبت کند یا خیر.

ریورساید پرس اینترپرایز گزارش داد که باراخاس دانش آموز افتخارآور دبیرستان بوده است.

خانواده وی در بیانیه ای گفتند: از لبخند سریع او تا قلب مهربانش، حضور آنتونی هدیه ای برای همه کسانی بود که او را می شناختند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *