10:52

کارگردان نمایش «داستان آن کلات» که در بخش صحنه‌ای هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت حضور دارد، شرایط فعلی برای اجرای عمومی تئاتر را سخت دانست.
حسنعلی عرب کارگردان نمایش «داستان آن کلات» که در بخش مسابقه صحنه‌ای هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به صحنه رفت، درباره این اثر نمایشی به مهر گفت: ما با نمایش «داستان آن کلات» نوشته بهار مؤمنی از شهر اصفهان در هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت حضور پیدا کردیم و نمایش را روز یکشنبه ۱۳ آذر در جشنواره تئاتر مقاومت در شهر مشهد روی صحنه بردیم.
وی درباره موضوع این اثر توضیح داد: موضوع کلی «داستان آن کلات» درباره مقاومت و نقش زنان در عرصه مقاومت است و به ماجرای حمله مغول به ایران و مقاومت ایرانی‌ها می‌پردازد.
عرب درباره روند تولید «داستان آن کلات»، یادآور شد: حدود ۴ ماه تمرین داشتیم ولی آنقدر شرایط برای تولید تئاتر و آثار نمایشی سخت است که برای به انجام رسیدن کار موی آدم سفید می‌شود.
کارگردان «داستان آن کلات» درباره وضعیت اجرای عمومی این اثر در شهر اصفهان تأکید کرد: اگر اجرای عمومی نباید خروجی نمایش شکل نمی‌گیرد. شرایط فعلی جامعه برای اجرای عمومی تئاتر سخت است و در اصفهان هم شرایط اجرا به شدت محدود شده است. امیدوارم بتوانیم در شرایطی مناسب نمایش را در شهر اصفهان روی صحنه ببریم.
بیژن نمکی‌زاده، حسنعلی عرب، علی عابدی، مهدیس قابضی، یاسین عروجی، حمیدرضا فلاورزی، محمد سعیدی، مژده زارعی بازیگران نمایش «داستان آن کلات» هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *