16:37

استیون سودربرگ بار دیگر با اد سالمون همکار شده تا سریال کوتاهی با عنوان «حلقه کامل» را برای شبکه اچ‌بی‌او بسازد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، به سفارش شبکه اچ‌بی‌او سریال درام کوتاه «حلقه کامل» توسط استیون سودربرگ و اد سالمون ساخته می‌شود.

به این ترتیب این دو که پیشتر در فیلم «حرکت ناگهانی ممنوع» که در ماه جولای از اچ‌بی‌او مکس پخش شد همکاری کرده بودند، یک پروژه دیگر را با هم می‌سازند و در سریال جدید به عنوان تهیه کننده با هم همکاری می‌کنند. این دو قبل از آن نیز برای اچ‌بی‌او سریال «موزاییک» را ساخته بودند.

سودربرگ در این باره گفت: حتی با استانداردهای اِد این سریال ساختار روایی پیچیده‌ای دارد که باید طوری مدیریت شود که هم صمیمانه باشد و هم جنبه‌های مختلف را پوشش دهد. وظیفه ما حالا این است که یک گروه بزرگ از بازیگران را گرد آوریم و مطمئن شویم که پروژه در سطحی که فیلمنامه آن شایسته‌اش است، پیش برود.

استیون سودربرگ سریال می‌سازد/ همکاری مجدد با اچ‌بی‌او

در این سریال ۶ اپیزودی، موضوع اصلی درباره تحقیقاتی است که در مورد یک پرونده آدم‌ربایی صورت می‌گیرد وموجب می‌شود تا شخصیت‌ها و فرهنگ‌های نیویورک امروز به هم پیوند بخورند.

سودربرگ هم کارگردان همه ۶ قسمت سریال خواهد بود و هم به عنوان تهیه کننده اجرایی در پروژه حضور دارد. سالمون نیز نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است.

در ژانویه ۲۰۲۰ سودربرگ قراردادی چند ساله با اچ‌بی‌او و اچ‌بی‌او مکس امضا کرد تا سریال‌های تلویزیونی برای هر دو بسازد. قرارداد فیلم هم در این مجموعه جای داشت. وی قبل از این «بگذار همه حرف بزنند» را برای این شبکه استریم ساخته بود و مسابقه تلویزیونی «مایک جادویی واقعی» را نیز برای اچ‌بی‌او مکس تولید می‌کند.

سودربرگ کارگردان فیلم‌هایی چون چندگانه «اوشن»، «خارج از دید» و «ترافیک» است. سالمون نیز نویسنده فیلمنامه فیلم‌هایی چون «مردان سیاهپوش»، «بیل و تد» و «حالا مرا می‌بینی» است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *