15:32

انجمن عکاسی میراث فرهنگی درگذشت «کاوه فرزانه» محقق، مدرس و عضو شورای عکس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را به جامعه عکاسی کشور و خانواده او تسلیت گفت.
به گزارش ایرنا، انجمن عکاسی میراث فرهنگی در پیامی با تسلیت درگذشت کاوه فرزانه از عکاسان حوزه میراث فرهنگی کشور نوشت: باورمان نمی‌شود، استاد کاوه فرزانه، عضو شورای عکس وزارت میراث فرهنگی_گردشگری و صنایع دستی، محقق، مدرس، مترجم، عکاس از میان ما رخت بر بست. متاسفانه بیماری کرونا وی را از ما و از جامعه عکاسی گرفت.
در این پیام آمده است: هیأت مدیره و اعضای انجمن عکاسی میراث فرهنگی ضمن عرض تسلیت به جامعه عکاسی و اعضای انجمن، در غم از دست دادن یکی از فرزانگان و آموزگاران عکاسی و عضو هیأت مدیره به سوگ می‌نشیند، فرزانه‌ای مهربان، اندیشمند و پر تلاش.
استاد کاوه فرزانه عکاس، نویسنده، مدرس عکاسی، عضو انجمن عکاسان ایران و از اعضای برجسته شورای تخصصی عکس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بودند و خدمات و آثار ارزنده‌ای از خود به یادگار گذاشتند. درگذشت این هنرمند بزرگ را به خانواده محترم و جامعه هنری ایران تسلیت می‌گویم، از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسئلت دارم.
کاوه فرزانه عکاس حوزه میراث‌فرهنگی کشورمان روز چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ در سن ۵۴ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
متولد مهاباد بود و نزدیک به سه دهه سابقه عکاسی داشت و علاوه بر برپایی نمایشگاه‌های متعدد انفرادی و گروهی، سابقه داوری جشنواره‌های مختلف عکاسی از جمله دومین و سومین دوره مسابقه عکاسی از پدیده‌های فیزیکی، چهارمین جشنواره عکس عاشورایی، اولین دوسالانه عکس نور و نگاه، مسابقه سراسری عکس آب، نخستین جشنواره ملی عکس ویرا و اولین جشنواره ملی عکس حیران را در کارنامه خود داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *