یک میلیون درصد روس هستم!

14:10

بانی‌فیلم: در حالی که مشکلات هجوم روسیه به اوکراین و اعمال تحریم‌های جهانی علیه اشغال بخشی از خاک اوکراین توسط ارتش روسیه، دامنگیر ولادیمیر پوتین و دولت روسیه شده، استیون سیگال بازیگر هالیوودی فیلم‌های اکشن، در گفت‌وگو با ایندی وایر از پوتین حمایت کرده است!
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از ایندی وایر، استیون سیگال بازیگر فیلم‌های اکشن آمریکایی، رسانه های آمریکا را به دلیل دروغ گفتن درباره ولادیمیر پوتین محکوم کرد و گفت: «من یک میلیون درصد روس هستم.»
به اعتقاد ایندی وایر، کره شمالی از جمایت دنیس رادمن برخوردار است و روسیه استیون سیگال را.
بازیگر فیلم «در محاصره» پس از حمایت مداوم از ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه، در بحبوحه حمله این کشور به اوکراین، از سوی کرملین مدال دوستی دریافت کرد!
سیگال دولت ایالات متحده را متهم کرد که “میلیاردها دلار برای اطلاعات نادرست و دروغ” در رسانه‌ها صرف کرده است تا روحیه در حال ظهور روسیه را بی‌اعتبار، تضعیف و تخریب کند”.
سیگال گفت: «بیش از نیمی از مردم آمریکا در واقع روسیه را دوست دارند و روس‌ها را دوست دارند و می‌دانند که به آنها دروغ می‌گویند. پدرم روسی خالص بود و من در یک خانواده روسی خالص بزرگ شدم، زیرا مادرم کاملاً غرق در فرهنگ روسیه بود و پدر و مادری نداشت. بنابراین من با فرهنگ روسی بزرگ شدم.»
این بازیگر اهل میشیگان ادامه داد: «من از سال‌های کودکی و با عشق به روسیه و دوست داشتن همه چیزهایی که در مورد آن یاد گرفتم بزرگ شدم. من یک میلیون درصد روسوفیل و یک میلیون درصد روسی هستم!»
سیگال در سال ۲۰۱۸ به عنوان نماینده ویژه وزارت امور خارجه روسیه برای روابط بشردوستانه روسیه و آمریکا منصوب شد. همانطور که پوتین گفت، مدال نشان دوستی امسال برای تجلیل از “سهم بزرگ سیگال در توسعه همکاری‌های بین‌المللی فرهنگی و بشردوستانه” بود.
این بازیگر هالیوودی در سال ۲۰۲۰ در پیامی برای تولد پوتین نوشت: «امروز تولد رئیس جمهور پوتین است. من فقط فکر می‌کنم که ما اکنون در دوران بسیار بسیار سختی زندگی می‌کنیم. او یکی از بزرگترین رهبران جهان و یکی از بزرگترین روسای جمهور جهان است. من واقعاً امیدوارم و دعا می‌کنم که او حمایت و عشق و احترامی را که نیاز دارد به دست آورد. اینکه تمام مصیبت‌هایی که اکنون وجود دارد به زودی تمام شده و ما در دنیای صلح زندگی خواهیم کرد.»
سیگال همچنین گفت: «احمقانه است هرکسی فکر کند که ولادیمیر پوتین کاری با تثبیت انتخابات داشته یا حتی روس‌ها چنین فناوری دارند. این نوع تبلیغات واقعاً یک انحراف است… به طوری که مردم در ایالات متحده واقعاً نمی‌بینند که چه اتفاقی می‌افتد.»
سیگال قبلاً از سفر به اوکراین منع شده بود و دولت اوکراین این بازیگر هالیوودی را تهدیدی برای امنیت ملی خوانده بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *