12:32

جوایز تمشک طلایی که به بدترین‌های سال اهدا می‌شود، جایزه‌ای را که به بروس ویلیس اهدا کرده بود پس گرفت.
به گزارش مهر به نقل از رویترز، پس از اینکه خانواده بروس ویلیس اعلام کرد وی به بیماری آفازیا مبتلا شده، جوایز تمشک طلایی اعلام کرد جایزه‌ای را که امسال به بروس ویلیس اهدا کرده بود پس می‌گیرد.
تمشک طلایی که برای دست انداختن بازی‌های بروس‌ویلیس در سال ۲۰۲۱ امسال یک بخش جدید بدترین بازی بروس ویلیس هم ایجاد و چند فیلم اخیر وی را در آن بخش ردیف کرده بود، وقتی متوجه شد بد بازی کردن این بازیگر به دلیل بیماری بوده، این جایزه را لغو کرد.
آن‌ها در دسته‌بندی مجزایی که امسال ایجاد کرده بودند ۸ فیلم بروس ویلیس را به عنوان بدترین‌ها برگزیدند و در نهایت بازی وی را برای فیلم «گناه کیهانی» به عنوان بدترین بازی وی انتخاب کردند.
با این حال بنیانگذاران این جایزه اعلام کردند از بیماری این بازیگر خبر نداشتند و اذعان دارند که اکنون معرفی ویلیس به عنوان بدترین بازیگر تصمیم درستی نیست.
به فاصله چند روز پس از آنکه نام ویلیس در این بخش اعلام شد خانواده این بازیگر اعلام کردند وی برای صحبت کردن دچار مشکلاتی شده است.
پس از آن نیز چند تن از کارگردان‌ها تأیید کردند که در سال‌های اخیر نگران سلامتی این بازیگر بودند و متوجه شده بودند که او دچار مشکلاتی از نظر سلامتی است.
مایک برنز که سال ۲۰۲۱ با «گریز از مرگ» با ویلیس همکاری کرده، در مصاحبه با لس‌آنجلس تایمز گفت: پس از اولین روز فیلمبرداری می‌توانستم متوجه مشکل بزرگ‌تری شوم و دریافتم چرا از من خواسته بود جملات را کوتاه‌تر کنم.
بروس ویلیس در ۲ سال اخیر در بیش از ۱۵ فیلم جلوی دوربین رفته بود.
فیلم‌های «محاصره آمریکایی»، «راس»، «بن‌بست»، «سنگر»، «نیمه شب در سوئیچ گراس»، «نجات از مرگ» و «بقا در بازی» دیگر فیلم‌های ویلیس بودند که در فهرست بدترین بازی‌های وی در جایزه تمشک طلایی جای گرفته بودند.
بنیانگذاران این جوایز چندی پیش جایزه بدترین بازیگر زن را که برای شلی دووال در فیلم «درخشش» در سال ۱۹۸۰ در نظر گرفته بودند، به دلیل فشار شدیدی که از سوی کارگردان آن فیلم یعنی استنلی کوبریک بر این بازیگر اعمال شده بود، لغو کردند.
جوایز تمشک طلایی هر سال اهدا می‌شود تا بدترین فیلم‌ها و بازیگران هالیوودی را معرفی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *