10:07

شبکه رادیویی ایران با برنامه‌هایی نظیر «وقت اضافه» و «ورزش ایران» به صورت ویژه به وضعیت تیم‌ملی ایران و همچنین جام‌جهانی ۲۰۲۲ می‌پردازد.
به گزارش شبکه رادیویی ایران، «وقت اضافه» با اجرای محمدحسین معتمد هاشمی و کارشناسی محمد بهشتی ،جمعه‌ها ساعت ۲۰ پخش می‌شود.
احسان زارع، تهیه‌کننده برنامه گفت: برنامه «وقت اضافه »اتفاقات و حواشی مهم فوتبال ایران و جهان را بررسی می‌کند. این برنامه در ایام جام‌جهانی به صورت ویژه به این رویداد می‌‌پردازد. زمان برنامه یک ساعت است و ما ۳۰ دقیقه از آن را به جام‌جهانی اختصاص می‌دهیم و با قطر و همچنین کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال ارتباط برقرار می‌کنیم. یک کارشناس و یک خبرنگار هم هر هفته در استودیوی برنامه حضور خواهندداشت. کارشناس به تناوب با توجه به رویدادهای جام‌جهانی عوض می‌شود اما خبرنگاری که حضور دارد، موضوعات و حواشی جام‌جهانی را مدام رصد و تقدیم علاقه‌مندان می‌کند. به گونه‌ای که اگر مخاطبان برنامه‌های «وقت اضافه» و «ورزش ایران» را بشنوند، نکته‌ای را از جام‌جهانی ازدست نخواهندداد.
تهیه‌کننده برنامه «ورزش ایران» ادامه می‌دهد: این برنامه هر روز بعد از خبر ساعت ۱۹ و ۵ دقیقه پخش می‌شود. در این برنامه خبرنگار ما میزبان یکی از اهالی فوتبال است. ما قبل از این‌که سوت سومین بازی هر روز حوالی ۱۹ و ۳۰ دقیقه زده شود، درباره‌اش صحبت می‌کنیم و به حواشی مختلف می‌پردازیم.
سعی می کنیم در این خلال تمامی اطلاعاتی که شنوندگان رادیو به آن احتیاج دارند مخصوصا در آن ساعتی که خیلی ها در خودروی خودشان ، یا مغازه رادیو را بشنوند.تمامی اطلاعات جام جهانی را ارائه بدهیم.و یک بخش کامل و جامعی از اطلاعات جام جهانی داشته باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *