15:09

پخش سریال «شبکه مخفی زنان» بعد از انتشار شانزدهمین قسمت خود در شبکه نمایش خانگی در دوم دی ماه، بار دیگر با وقفه همراه شد؛ اتفاقی که از سوی برخی رسانه‌ها با عنوان «توقف» تعبیر شد. اما معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا درباره دلایل این اتفاق و سرنوشت پخش ادامه این سریال توضیحاتی را بیان و تاکید کرد: «هیچ مشکل جدی برای پخش سریال «شبکه مخفی زنان» وجود ندارد و مواردی که مطرح است، حتما با تعامل با پلتفرم و گفت‌وگو حل خواهد شد.»
سریال «شبکه مخفی زنان» بعد از پخش شانزدهمین قسمت خود، با وقفه در انتشار همراه شده و بعد از گذشت دو هفته از زمان یادشده، توضیحی از سوی پلتفرم پخش‌کننده به مخاطبان درباره‌ی دلایل این اتفاق ارائه نشده بود.
در پی پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده «شبکه مخفی زنان» نیز با تایید این وقفه، پاسخ درباره‌ی دلایل این مساله را به پلتفرم پخش‌کننده مربوط دانست که مسوولان پلتفرم پخش‌کننده نیز با وجود پیگیری‌ تاکنون پاسخی رسمی را اعلام نکرده‌اند.
ایسنا در ادامه، سراغ مسوولان سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر رفت که محمد صادق افراسیابی ـ معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا ـ در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ی دلایل وقفه در پخش این سریال، چنین بیان کرد: علیرغم برخی اظهارنظرها در فضای مجازی باید بگویم این هفته جلسه‌ای مشترک میان معاون نظارت ساترا و مدیران نماوا برگزار خواهد شد و درباره‌ی نحوه ادامه پخش «شبکه مخفی زنان» تصمیم‌گیری خواهد شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه این است که ملاحظات طرفین درباره‌ی حفظ جذابیت سریال و نکات محتوایی ساترا شنیده شود تا در نهایت خیلی زود شاهد ادامه پخش این سریال از نماوا به عنوان یکی از پلتفرم‌های دارای مجوز از ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) در فضای مجازی باشیم.
افراسیابی یادآور شد: قبلا هم گفته بودیم و تأکید می‌کنیم روند استعلام عوامل سریال ها مشخص است و ساترا صرفا در چارچوب قوانین و آیین‌نامه‌ها بر محتوا نظارت دارد و درخصوص عوامل و بازیگران، استعلام‌ها طبق روال انجام می‌شود و نتیجه هر چه باشد ساترا آن را لحاظ می‌کند.
افراسیابی در نهایت گفت: هیچ مشکل جدی برای پخش سریال «شبکه مخفی زنان» وجود ندارد و مواردی که مطرح است حتما با تعامل با پلتفرم و گفت و گو حل خواهد شد.
سریال «شبکه مخفی زنان» از زمان انتشار تاکنون، در مواردی با وقفه در پخش همراه بوده است که هر بار شبهه توقف یا توقیف این سریال را در برخی رسانه ها و فضای مجازی پررنگ کرده است. با این همه تاکنون تعامل ساترا، تهیه کننده و پلتفرم پخش‌کننده به روندی انجامیده است که پخش ادامه قسمت‌ها را به همراه داشته است.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: «وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن‌ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه اداره سجل احوال، دعوت می‌شود تا در کنار دلبرجانِ تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضاء و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …»
در این سریال بازیگرانی، چون لیلا حاتمی، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، مهدی هاشمی، حمید فرخ نژاد، شقایق دهقان، مونا فرجاد و… ایفای نقش می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *