هوشنگ آذری که از تهیه‌کنندگان قدیمی رادیو بود، شب گذشته، ۲۹ اردیبهشت ماه در اثر بیماری سرطان از دنیا رفت.
به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، غلامرضا بحیرایی مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران با اعلام این خبر گفت: هوشنگ آذری از تهیه‌کنندگان بنام و باسابقه در رادیو بود. او سال‌ها در صداوسیمای مرکز خوزستان فعالیت می کرد و بعد به تهران آمد.
وی ادامه داد: شادروان هوشنگ آذری با رادیو جوان در کسوت تهیه‌کنندگی همکاری داشت. او شب گذشته ۲۹ اردیبهشت ماه در اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت و اهالی رادیو را به سوگ نشاند.
بحیرایی بیان کرد: هوشنگ آذری در میان همکارانش به خوش مشربی، خوشرویی و بذلوگو شهره بود. فردا ۳۱ اردیبهشت ماه مراسم خاکسپاری زنده یاد هوشنگ آذری در بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

معاون صدا در پی درگذشت زنده یاد هوشنگ آذری پیام تسلیتی منتشر کرد.
وی گفت: مرحوم هوشنگ آذری تهیه کننده‌ای که به خوشرو بودن نامدار بود.
متن پیام تسلیت معاون صدا به شرح زیر است:
هوالباقی
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خبر درگذشت تهیه‌کننده پیشکسوت رادیو، زنده‌یاد هوشنگ آذری موجب اندوه اهالی هنر و خانواده بزرگ رادیو شد. یاد و خاطره تهیه‌کننده پیشکسوت و با اخلاق رادیو فراموش نخواهد شد.
مرد بزرگی که در اخلاق و ادب کم نداشت و به خوشرو بودن در میان همکاران شهره بود. همه از او به عنوان هنرمند و رفیق در رادیو یاد می‌کردند و کارنامه کاری‌شان مزیّن به تولید برنامه های خوش ساخت برای رادیو بود.
درگذشت تهیه‌کننده توانمند زنده یاد هوشنگ آذری را به جامعه هنری کشورمان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه الهی برای ایشان، آرزوی علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *