15:23

کوئنتین تارانتینو که با فیلم بعدی اش از کارگردانی خداحافظی می‌کند، تمایل دارد در فیلمی آدام درایور را برای نقش «رمبو» انتخاب کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی، کوئنتین تارانتینو تنها یک فیلم بلند دیگر خواهد ساخت و به همین دلیل در حال بررسی تمامی گزینه‌های ممکن برای آن است. یکی از این ایده‌های این کارگردان، بازی آدام درایور در نقش رمبو در اقتباسی از رمان «اولین خون» است. تارانتینو به‌ تازگی در مصاحبه با پادکست بیگ پیکچر می‌گوید اقتباس احتمالی‌اش از رمان «اولین خون» نوشته دیوید مورل هیچ ارتباطی به فیلم «اولین خون» سیلوستر استالونه در سال ۱۹۸۲ نخواهد داشت.
تاراننتیو گفت: وقتی دیوید راسل در مورد فیلم «مبارز» حرف می‌زد، به خودش و مؤلف بودنش افتخار می‌کرد. فقط می‌خواست فیلمی بسازد که مردم از آن لذت ببرند. آن حرف و آن نگاهش واقعاً روحیه‌بخش بود. اگر من می‌خواستم فیلم خوبی بسازم و می‌دانستم که فیلم خوبی خواهد شد، رمان «دوید مورل» را برای «اولین خون» برمی‌داشتم و از رمان اقتباس می‌کردم نه اینکه آن را بر اساس فیلم «اولین خون» بسازم. خود رمان را اقتباس می‌کردم.

وی ادامه داد: کرت راسل می‌تواند نقش کلانتر را بازی کند و آدام درایور می‌تواند نقش رمبو را بازی کند. هر بار که کتاب را می‌خوانم، دیالوگ‌ها به حدی عالی است که با صدای بلند آن‌ها را می‌خواندم. فیلم خیلی خوبی خواهد شد. به نظر می‌رسد که تارانتینو به ایده‌ای چالش‌برانگیزتر برای دهمین و آخرین فیلمش احتیاج دارد. این کارگردان در ماه ژوئن فاش کرد که مدتی تولید بازسازی «سگ‌های انباری» که اولین فیلم خودش بوده را بررسی کرده است.

تارانتینو به پادکست ریل‌بلند» گفته بود: تصمیم گرفتم که اگر قرار است چیزی مانند «سگ‌های انباری» بازسازی کنم، آن را روی صحنه تئاتر ببرم. فکر می‌کنم جذاب و تئاتر فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

تارانتینو اضافه کرد: در آن زمان نمیدانستم چه کاری باید انجام دهم، اما حالا کمی بیشتر می‌دانم که چه می‌کنم. وقتی ایده بازسازی این اثر به عنوان یک فیلم را بررسی می‌کردم فکر کردم که آن را با بازیگران تماما سیاه‌پوست بسازم که قطعا فیلم متفاوتی خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *