15:25

طبق اطلاعات شرکت آماری نیلسن، «جنگ فردا» بیش از هر فیلم دیگری در سرویس‌های نمایش آنلاین آمریکا مورد استقبال قرار گرفته است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «جنگ فردا» محصولی از استودیو آمازون و اسکای‌دنس، با گذشت دو هفته از آغاز اکرانش در آمازون پرایم، در صدر فهرست پربازدید‌هایی قرار گرفته که از سوی شرکت آماری نیلسن منتشر شده اند.

این فیلم سینمایی علمی- تخیلی با بازی کریس پرت، از تاریخ پنجم تا یازدهم به مدت ۱.۱ میلیارد دقیقه توسط مخاطبان دیده شده است. در مجموع «جنگ فردا» در رتبه سوم پربازدید‌های هفتگی (با احتساب سریال ها) قرار گرفته است.

در رتبه بندی فیلم‌های سینمایی، «بیوه سیاه» محصول مشترک مارول و دیزنی که مشترکان دیزنی پلاس باید برای دیدن آن ۳۰ دلار پرداخت می‌کردند، با مدت زمان تماشای ۵۴۱ میلیون دقیقه در رتبه سوم قرار گرفته است. البته این فیلم سینمایی در نهم ژوئیه اکران خود را به صورت همزمان در سینما‌ها آغاز کرد و آمار نیسلن نیمی از روز‌هایی که این فیلم در دسترس مشترکان قرار داشته را پوشش نداده است.

انیمیشن «لوکا» محصول پیکسار و دیزنی که باز هم همزمان با اکران در آمریکای شمالی راهی سرویس‌های نمایش آنلاین شد، همچنان مورد استقبال تماشاگران است و با ۸۰۹ دقیقه تماشا در رتبه دوم پربازدید‌های این هفته قرار گرفته؛ هر دو فیلم «جنگ فردا» و «لوکا» بدون پرداخت هزینه‌ای جدا در دسترس مشترکان قرار گرفته اند.

نیلسن در ادامه متذکر شده که این آمار مربوط به تماشای تلویزیونی است و دقایق تماشای مخاطبان در رایانه‌ها و تلفن‌های همراه محاسبه نشده است.

در فهرستی که نیلسن از پربازدید‌های هفتگی منتشر کرده، نام «جاده یخی» با بازی لیام نیسون و همینطور انیمیشن «رایا و اخرین اژدها» دیده می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *