11:58

۱۵ اثر نقاشیخط حسین رزاقی از ۳۱ تیر ماه در گالری ۲ فرهنگسرای نیاوران به معرض دید عموم در خواهد آمد.
به گزارش روابط عمومي فرهنگسرای نیاوران، جمعه ۳۱ تیر ماه در گالري شماره ۲ فرهنگسراي نياوران، ۱۵ اثر نقاشیخط از آثار بهمن رزاقی(حسين) به معرض نمایش در خواهد آمد.
رزاقی در کارنامه هنری خود پروژه های مهم و تاثیر گذاری از جمله کتابت بزرگترین قرآن روی چرم به خط ریحان در ابعاد هر ورق ۱۷۰ در ۱۱۰ سانتیمتر به سفارش مسجد جمکران، کتابت قرآن به خط ثلث در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر و کتابت بزرگترین دعای سلامتی حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف روی چرم را دارد.
این هنرمند خوشنویس در نمایشگاه های متعددی همچون نمایشگاه اسماء جلاله در شیکاگو آمریکا، نمایشگاه موزه هنرهای معاصر در قطر، نمایشگاه سازمان تبلیغات اسلامی مشهد، نمایشگاه حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، نمایشگاه در موسسه فرهنگی اکو، نمایشگاه “کتاب الله و عترتی” و همچنین برگزاری نمایشگاه در کشورهای فرانسه، ایتالیا، ترکیه، لبنان، قطر، امارات و بحرین نیز، حضور مستمر داشته است.
گفتنی است آثاری از این هنرمند در موزه ملک تهران، موزه عباس شناسی اردبيل و موزه حرم حضرت عباس(ع) در کربلا نگهداری می شود.
علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند، لازم به ذکر است که این نمایشگاه تا ۷ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *