11:55

مشاور مدير عامل صندوق اعتباری هنر از سيدعلی ميرفتاح، مديرمسئول و سردبير هفته‌نامه کرگدن عيادت کرد.
به گزارش رسیده، نیکنام حسینی‌پور در این دیدار جویای وضعیت جسمی و روند معالجه این نویسنده و منتقد شد که به علت مشکلات قلبی در خرداد ماه تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.
مشاور صندوق اعتباری هنر با ابراز خرسندی از بهبود نسبی وضعیت این روزنامه‌نگار و نویسنده گفت: ما قدردان کسانی چون شما هستیم که با تلاش بی‌وقفه چراغ فرهنگ و هنر این مملکت را روشن نگه می‌دارند.
نیکنام حسینی‌پور با اشاره به فعالیت‌های صندوق اعتباری هنر در حمایت از جامعه فرهنگ و هنر گفت: مهمترین هدف صندوق رسیدگی به وضعیت معیشتی و سلامت هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران کشور است و از هر گونه پیشنهاد و اظهارنظر در این زمینه استقبال می‌کنیم.
حسینی‌پور با اشاره به زمینه فعالیت صندوق اعتباری از عضویت بیش از ۹۰ هزار هنرمند، نویسنده، روزنامه نگار و فعال قرآنی در این صندوق خبر داد و افزود: خدمات صندوق در پنج بخش بیمه تامین اجتماعی، بیمه درمان تکمیلی، تسهیلات قرض الحسنه، طرح تکریم و کمک مستمری به اصحاب فرهنگ و هنر ارائه می شود. حال حاضر با حمایت دولت و پیگیری مستمر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های نوینی برای ارائه خدمات به اهل قلم، هنر، مطبوعات و فعالان قرآنی عضو در حال برنامه‌ریزی و اجراست.
او ادامه داد: مدیر عامل صندوق سعی دارد در شرایط کرونا به ساماندهی وضعیت هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران بپردازد تا از شرایط بهتری برخودار شوند و این روند تاکنون توانسته به صورت قابل توجهی موثر واقع شود.
سیدعلی میرفتاح ضمن ابراز خشنودی از این دیدار گفت: من به تازگی از فعالیت صندوق هنر مطلع شدم و به نظرم فعالیت خوبی است که می‌تواند در زمینه بهتر شدن وضعیت روزنامه‌نگاران و اهل قلم و هنر موثر باشد. چون در شرایط فعلی نیاز به چنین فعالیت‌هایی است که بتواند برخی از مسائل و مشکلات اهالی فرهنگ و هنر را رفع کند.
سیدعلی میرفتاح نیز ابراز امیدواری کرد که صندوق اعتباری هنر بتواند با فعالیت‌هایی رو به رشد در زمینه رسیدگی به مسائل روزنامه‌نگاران با همفکری و همراهی خودشان نقش پررنگ‌تری را ایفا کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *