بانی‌فیلم: انتشار تریلری از فیلم جیمز باند با بازی هنری کاویل و مارگو رابی علاقمندان ااین فیلم‌های اکشن را شوکه کرد. انتشار این تریلر در شرایطی صورت گرفت که هنوز تصمیمی از سوی سازندگان سری‌ فیلم‌های جیمز باند برای بازیگر جایگزین دنیل کریگ اتخاذ نشده است.‎
اما اصل ماجرا این است که این تریلر با عنوان «باندی که ما نیاز داریم» توسط تعدادی از هواداران پروپاقرص فیلم‌های جیمز باند به شکل «دیپ فیک» ساخته شده اسن. این طرفداران علاقمندند که فیلم بعدی جیمز باند با بازی هنری کاویل ساخته شود.
به گزارش سایت car ، این تریلر ساخته شده توسط طرفداران برای جیمز باند به صورت کسترده‌ای در فضای مجازی پخش در حال پخش است.
‎این تریلر مفهومی فیلم جدید جیمز باند با بازی هنری کاویل (که پیش از این در فیلم‌هایی در نقش سوپرمن ظاهر شده) در نقش اصلی در کنار مارگو رابی از باربی، مورد پسند تماشاگران قرار گرفته است.
‎این ویدیو که توسط KH Studio منتشر شده، تنها در چهار روز بیش از 2.5 میلیون بازدید داشته است!
این تریلر ساخته شده توسط طرفداران با عنوان «Bond 26» دارای «افکت‌های مختلف، طراحی صدا، با بهره‌گیری از فناوری‌های هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل فیلم و عناصر دیگر» است تا آن را معتبر جلوه دهد.
این کلیپ برای اهداف سرگرمی ایجاد شده است و بر اساس هیچ پروژه در حال تولیدی نیست.
با اینکه تریلر واقعی نیست، اما با استقبال تماشاگران روبرو شده. برخی از نظرات اشاره می کنند که “هنری کاویل، جیمز باندی است که پیش از این هرگز به آن دست پیدا نکردیم، اما قطعاً به آن نیاز داشتیم”. برخی دیگر هم درصددند که بیانیه‌ای منتشر کنند که در آن متذکر شوند؛ “لطفاً یک عریضه برای ساختن جیمز باند بعدی با هنری کاویل تهیه کنید. همه می دانند که هنری بهترین گزینه برای این کار است.”
هنری کاویل بازیگر نقش‌های اکشن پیش‌تر توانایی و مهارت های اکشن خود را در فیلم‌هایی مانند «ماموریت غیرممکن» و «مردی از U.N.C.L.E» ثابت کرده است.

این تریلر در یوتیوب منتشر شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *