11:57

فیلم کوتاه «باغ وحش» در ادامه حضور جهانی خود در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «آدانا» و بخش رقابتی جشنواره فيلم كودك «يونيورسال» تركيه به رقابت می‌پردازد.
به گزارش رسیده، فیلم کوتاه «باغ وحش» به کارگردانی و نویسندگی نفیسه زارع و تهیه‌کنندگی کاوه مظاهری و سورنا اکباتانی در ادامه حضور بین‌المللی خود به بخش مسابقه بین‌المللی فیلم‌های کوتاه بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم «آدانا» و بخش رقابتی جشنواره فيلم كودك «يونيورسال» تركيه راه یافت.
فینالیست‌های بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مخروط طلایی «آدانا» در بخش مسابقه بین‌المللی فیلم کوتاه معرفی شدند. ۲۰ فیلم از میان صدها درخواست، بازبینی را پشت سر گذاشتند و به مسابقه راه یافتند. همچنین علاوه بر فیلم «باغ وحش» دو فیلم دیگر نیز از فیلمسازان ایرانی در این رقابت حضور دارند. این جشنواره ۲۱ تا ۲۷ شهریور ماه مصادف با 12 تا 18 سپتامبر در ترکیه برگزار می‌شود.
جشنواره فيلم كودك «يونيورسال» تركيه نیز با هدف ترويج مهرباني و تبليغ براي دنيايي سرشار از صلح و دوستي و احياي حقوق كودكان در شهر استانبول تركيه برگزار مي‌شود که «باغ وحش» در این جشنواره نیز حضور دارد.
سونیا سنجری، ترنم آهنگر و داریوش رشادت در این فیلم کوتاه ایفای نقش دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *