9:50

رئیس سازمان سینمایی، سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین توئیت خود نوشت: هیچ سریالی توسط این سازمان توقیف نشده زیرا موظفیم در مقابل فشارها، طرف پدیدآورنده را بگیریم.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی در این پیام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر افزود: هیچ سریالی توسط سازمان سینمایی توقیف نشده زیرا موظفیم پای مجوزهایی که می‌دهیم بایستیم و در مقابل فشارها، طرف پدیدآورنده را بگیریم.
‏تنظیم‌گری (رگولاتوری) فقط امر و نهی به صاحب‌ اثر نیست بلکه دفاع از حقوق او هم است.
به گزارش ایرنا نیروی انتظامی دیروز (دوشنبه، ۱۰ خرداد) در پی توقیف سریال نمایش خانگی می خواهم زنده بمانم این توضیح را ارائه داد: این سریال ایراد «ماهوی، شکلی» و «محتوایی» داشته و داستان فاقد مستندات و بر مبنای «تخیلات» و «رویا پردازی» نویسنده بوده که نیازمند اصلاحات اساسی است که مراتب، به عوامل و سازندگان اصلی سریال ابلاغ گردید لذا علی رغم تعهدات اخذ شده در خصوص اعمال اصلاحات اقدامی صورت نگرفته است.
ناجا تصریح کرد: از آنجایی که در سکانس هایی از این سریال خانگی به پیشینه یک سازمان انقلابی و پیشکسوتانی که سالیان متمادی در خط مقدم صیانت و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی تلاش نموده و با نادیده انگاری ایثارگری هایشان در این سریال، به جایگاه و کارنامه درخشانشان توهین نیز شده است که وقایع تحریف شده در این سریال موجبات نگرانی و تکدر خاطر تعداد زیادی از بینندگان عزیز را فراهم آورده است. لذا، ادامه روند پخش این سریال در دست بررسی و رسیدگی است.

سریال می‌خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود و تاکنون ۱۴ قسمت از این سریال عرضه شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *