11:44

با حکم رئیس سازمان سینمایی کشور یاسر شاه پیری به سمت مدیرکل حوزه ریاست و مشاور اجرایی سازمان سینمایی منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، با حکم محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی یاسر شاه پیری به سمت مدیرکل حوزه ریاست و مشاور اجرایی سازمان سینمایی منصوب شد.
متن این حکم به این شرح است:

«جناب آقای یاسر شاه پیری

نظر به تعهد، توانمندی و تجربه، جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل حوزه ریاست و مشاور اجرایی منصوب می‌شوید.
راهبری کلیه فعالیت‌ها و محصولات سازمان، برنامه ریزی اجرایی به منظور تدوین، تصویب و نظارت بر اجرای فعالیت‌ها و “همکاری و تعامل سازنده با کلیه معاونت‌ها، ادارات کل و دفاتر مهم‌ترین وظایف شما در راستای تحقق برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمانی تعریف می‌شود.
امید است با عنایت و لطف خداوند منان در سایه همدلی، هم‌افزایی و همراهی مدیران و کارکنان این سازمان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»
یاسر شاه پیری متولد ۱۳۶۰ و کارشناس ارشد فلسفه دین است که پیش از این، مجری طرح و جانشین تهیه فیلم‌های سینمایی «ابلق» و «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و مشاور فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی و چند پروژه سینمایی دیگر بوده است. وی، همچنین، علاوه بر تهیه و تولید بیش از ۱۵ مستند در موضوعات اجتماعی، فرهنگی و بیش از ۸۰ فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای، کلیپ، تیزر و نماهنگ، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، معاون ارتباطات مرکز رسانه قوه قضائیه کشور و مسئولیت‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، نیز داشته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *