در میان پلتفرم های فعال شبکه خانگی ، سه پلتفرم فعال نماوا و فیلمنت و فیلیمو را داریم که به طور مرتب برای مخاطبان، سریال و برنامههای متنوع تولید میکنند.
به گزارش رسیده، مروری بر ارقام ارائه شده برای خرید اشتراک در این سه پلتفرم حکایت از آن دارد که قیمت اشتراک خودکار یکماهه نماوا از همه ارزانتر میافتد.
اگر تخفیف های وارده به خرید اشتراک را کنار بگذاریم فیلیمو برای یک ماه تمدید اشتراک خودکار ۱۹۸ هزار تومان، فیلمنت ۱۹۰ هزار تومان و نماوا ۹۶ هزار تومان دریافت میکند.
البته اشتراک خودکار یکماهه فیلمنت با تخفیف ۱۳۳ هزار تومان و اشتراک خودکار یکماهه فیلیمو با تخفیف ۱۵۵هزار تومان است اما حتی با احتساب تخفیف همچنان اشتراک خودکار یکماهه نماواست که از همه ارزانتر است.
#نماوا اشتراک ماهانه خودکار را زیر صد هزار تومان نگه داشته و حالا اگر درنظر بگیرید که قیمت جدید بلیت سینما به صد هزار تومان-و با احتساب عوارض خرید آنلاین به ۱۱۰هزار تومان- رسیده همچنان این پلتفرم است که هوای جیب مخاطب را دارد.
همین حالا بلیت تئاترهایی که بعضا در سالن های غیراستاندارد اجرا میشوند به ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان رسیده و بلیت یک کنسرت از خوانندگان فالشخوان به بالای یک میلیون رسیده اما نماوا اشتراک ماهانه خود را زیر صد هزار تومان قرار داده تا مخاطبان از طبقات اقتصادی مختلف، بتوانند با خیال راحت از محصولات آنها استفاده کنند.
درنظر بگیرید که الان یک بلیت سینما فقط برای یک فیلم حدود ۱۱۰ هزار تومان آب میخورد ولی در نماوا میتوان با کمتر از صد هزار تومان اشتراک خرید و آن هم برای یک ماه تماشای صدها فیلم و سریال.
نماوا به جز سریال های معمایی “ازازیل” و فانتزی “دیو و ماه پیشونی۲” و برنامه هایی مفرح مثل “نیمه شب” و “رینگو”، اخیرا سریال دوملیتی “بلیت یکطرفه” را داشته که به خاطر حضور بازیگران ایران و ترک سروصدا کرده و به دنبال آن نیز سریال اقتباسی “سووشون” براساس رمان سترگ سیمین دانشور و یک برنامه مافیایی پرچهره به نام “الکلاسیکو به روایت تسلا” و فصل تازه “کنسرتینو” را ارائه میکند.
اینکه همچنان پلتفرم هایی مثل نماوا داریم که هوای جیب مخاطب را دارند و با حداقل هزینه، شرایط بهره وری مخاطب از محصولات فرهنگی را موجب میشوند جای امیدواری دارد و میتواند الگویی باشد برای همه تولیدکنندگان فرهنگی که کنار مخاطب بایستند.

بدون دیدگاه