15:03

با انتشار اولین تیزر سریال «همدل» به کارگردانی پارک چان ووک، رابرت داونی جونیور در ۵ نقش دیده شد.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، با انتشار تیزر «همدل» که سریال جاسوسی جدید اچ‌بی‌او مکس در سال ۲۰۲۴ خواهد بود، رابرت داونی جونیور در نقش یک استاد مبدل شدن دیده شد.
این سریال با اقتباس از رمان برنده جایزه پولیتزر به همین نام که نوشته ویت‌تان نگوین نویسنده ویتنامی است ساخته شده و در آن هوآ ژوانده در نقش جاسوسی از ویتنام شمالی در جامعه پناهندگان لس‌آنجلس بازی کرده است.
پارک چان ووک کارگردان سازنده «تصمیم به ترک» ساخت این سریال را برعهده داشته و تهیه‌کننده اجرایی، نویسنده و کارگردان آن هم بوده است.
در معرفی این سریال از آن به عنوان یک سریال هیجان‌انگیز جاسوسی و طنز بین فرهنگی با تمرکز بر مبارزات یک جاسوس کمونیست نیمه فرانسوی- نیمه ویتنامی در روزهای پایانی جنگ ویتنام و تبعید پس از آن به آمریکا یاد شده است.
رابرت داونی جونیور که در کنار همسرش سوزان داونی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی هم در پروژه حضور دارد چندین نقش این سریال را برعهده دارد و هر یک از شخصیت‌هایی که وی بازی کرده، همان طور که در تیزر دیده می‌شود، ظاهری متفاوت دارند و قرار است جنبه‌های متفاوت تشکیلات آمریکایی را نشان دهند. نماینده کنگره از اورنج کانتی، مامور سیا و یک کارگردان هالیوودی از جمله این شخصیت‌ها هستند.
این کلیپ دیروز چهارشنبه در یک نشست مطبوعاتی از سوی کمپانی برادران وارنر رونمایی شد. در این نشست این کمپانی اعلام کرد عنوان اچ‌بی‌او مکس پس از این تنها مکس خواهد بود و همه برندهای این کمپانی در یک سرویس استریم ادغام می‌شوند.
فرد ان‌گوین خان، توان لی، آلان ترونگ، وای لی، کای دوین و سند را او دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *