16:56

علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد که همواره به حضور در فیلم های کوتاه علاقه داشته است.
علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با مهر درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: چندی پیش دچار بیماری کرونا شده بودم اما خدا را شکر با دعای خیر مردم بهبود پیدا کرده‌ام و در حال حاضر مشغول فعالیت هستم. بازیگری یکی از شغل‌های حساسی است که جایگزینی برایش نیست حتی اگر مرده متحرک هم باشیم باید بتوانیم سرحال شویم و کارمان را ادامه بدهیم به همین ترتیب یکی دو ماه دیگر در سریال «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و به تهیه کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی و سعید سالرزهی به پایان می‌رسد. امیدوارم هرچه زودتر کارهای فنی آن هم تمام شود و در فصل پاییز شاهد پخشش باشیم.
وی افزود: این روزها ۲ فیلم کوتاه در بسته «هفت» گروه سینمایی «هنر و تجربه» در حال اکران دارم که یکی از آنها با نام «قطعه ۸۵» به کارگردانی شهرام مسلخی است و دیگری «سقف کاذب» نام دارد که به کارگردانی محسن نجفی مهری ساخته شده است.
استادی بیان کرد: به شخصه معتقدم پایه‌های سینمای حرفه‌ای توسط بچه‌های فیلم کوتاه و جوانان ریخته شده است؛ کسانی که فیلم‌های تجربی می‌سازند و در این حوزه فعال هستند من هم به فیلم‌های کوتاه علاقه وافری دارم چون سوژه‌های خاص و هنری دارند. در این چند وقت هم بچه‌های فیلم کوتاه لطف کرده و از من دعوت کرده‌اند که در آثارشان حضور داشته باشم.
این بازیگر ادامه داد: «قطعه ۸۵» یکی از آثار خاص آقای مسلخی است که بعد از ساخت یک فیلم بلند به سراغ «قطعه ۸۵» آمده و به نظرم فیلم خوبی از آب درآمده، «سقف کاذب» هم توسط کارگردانی جوان اما کاربلد ساخته شده است من هم این سعادت را داشتم که در کنار این گروه حرفه‌ای باشم.
استادی در پایان با بیان اینکه مشغول بررسی چند پیشنهاد کاری است، بیان کرد: فیلم سینمایی «بی آبان» ساخته مهرداد کوروش نیا را نیز در انتظار اکران دارم که امیدوارم شرایط برای نمایش موفقش پیش بیاید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *