کمدی اکشن «پسران بد: بران یا بمیر» در نخستین هفته اکران خود موفق به ثبت فروش جهانی ۱۰۴ میلیون دلاری شد.
به گزارش ایسنا، این کمدی اکشن با بازی مجدد «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس» اولین فیلم مهم گیشه تابستان ۲۰۲۴ است که بسیار فراتر از انتظارات اکران شده و بارقه‌ امید را برای گیشه نه چندان پررونق این روزهای سینمای جهان زنده نگه داشته است.
فیلم «پسران بد: بران یا بمیر» محصول کمپانی سونی به کارگردانی کارگردانان بلژیکی عادل العربی و بلال فلاح در نخستین هفته اکران خود فراتر از پیش‌بینی‌ها عمل کرد و ۵۶ میلیون دلار در آمریکا و مجموع ۱۰۴.۶ میلیون دلار در سطح جهانی فروخت.
این فیلم «ویل اسمیت» را دو سال پس از سیلی پرحاشیه در مراسم اسکار ۲۰۲۲ در مسیر بازگشت حرفه‌ای قرار می‌دهد.
این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم‌های «پسران بد» کمپانی سونی است و در آمریکای شمالی امتیاز سینمایی A را در کنار نقدهای کلی مثبت کسب کرده است.
به گزارش هالیوود ریپورتر، «پسران بد: بران یا بمیر» نخستین فیلم گیشه تابستانی است که به طور قابل توجهی فراتز از برآوردهای اولیه اکران شده و همچنین این دومین پرفروش سینمای آمریکا در هفته نخست اکران سال ۲۰۲۴پس از «پادشاهی سیاره میمون‌ها» است که ۵۸ میلیون دلار در اکران افتتاحیه آمریکا کسب کرده بود.
شروع فیلم در بازارهای خارجی نیز امیدوار کننده بوده، جایی که از محل اکران در ۶۰ کشور ۴۸.۶ میلیون دلار فروخت. قسمت جدید «پسران بد» ۱۹.۳ میلیون دلار در اروپا جمع آوری کرد و رکوردهایی را در آمریکای لاتین و خاورمیانه نیز به ثبت رساند.
این فیلم با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری دنباله‌ای بر فیلم «پسران بد تا ابد» است که در ژانویه ۲۰۲۲ با ۶۲ میلیون دلار فروش افتتاحیه در آمریکا اکران خود را آغاز کرد و در نهایت در گیشه جهانی سینماها ۴۲۶ میلیون دلار به دست آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *