12:03

کارگردان نمایش «تونل» که در هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت حضور دارد تأکید کرد علاوه بر اینکه روند تولید تئاتر سخت شده است، در شرایط فعلی گیشه تئاتر نیز فروش ندارد.
محمدجواد صرامی نویسنده و کارگردان نمایش «تونل» که در بخش مسابقه صحنه‌ای هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت روی صحنه رفت، درباره این اثر نمایشی به مهر گفت: ما با نمایش «تونل» از شهر اصفهان در بخش مسابقه صحنه‌ای هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت حضور پیدا کردیم و این نمایش را روز یکشنبه ۱۳ آذر در شهر مشهد روی صحنه بردیم.
وی درباره موضوع «تونل» توضیح داد: موضوع این نمایش ایثار است و روایتگر جانبازی شیمیایی است که در تخت آی سی یو بیمارستانی که برای درمان کرونا اختصاص دارد، در خواب مصنوعی است. در رویاهای جانباز مشخص می‌شود که وی در دوران جنگ تحمیلی در این بیمارستان به عنوان امدادگر حضور داشته است.
صرامی درباره روند تولید نمایش «تونل»، تأکید کرد: روند سختی را برای تولید نمایش طی کردیم. خودم شخصاً با این وضعیت اقتصادی تولید یک تئاتر را به صرفه نمی‌دانم. با این شرایط جشنواره‌ها نیز باید کمک هزینه‌های خود به گروه‌های تئاتری را حداقل ۳ برابر در نظر بگیرند.
کارگردان «تونل» در پایان سخنان خود درباره وضعیت اجرای عمومی این اثر نیز تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود، تماشاگر سخت در سالن تئاتر حضور پیدا می‌کند و نمی‌توان به راحتی اثری را اجرا کرد. در عین حال گیشه تئاتر نیز فروشی ندارد.
عباس خلیل‌زاده، عباس نادری، رعنا اسدی، مسعود باقری، ابوالفضل صادقی، حسین نریمانی بازیگران نمایش «تونل» هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *