14:55

تهیه‌کنندگان دی‌سی خبر دادند که شخصیت‌های فیلم «Black Adam» فیلم جداگانه برای خود خواهند داشت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، تهیه‌کننده استودیوی دی‌سی تأیید کرد که فیلم جدید «Black Adam» که به زودی در سینما‌های جهان روی پرده خواهد رفت، چندین اسپین‌آف خواهد داشت.
دواین جانسون از سال ۲۰۰۷ برای بازی در این نقش انتخاب و حالا مقرر شده است که این فیلم بعد از ۱۵ سال یعنی در سال ۲۰۲۲ به نمایش گذاشته شود و این لایو اکشن بعد از مدت‌ها انتظار، مخاطبان را به سینما بکشاند. اولین تیزری که از این فیلم به نمایش گذاشته شد، نشان داد که قرار است از جولای ۲۰۲۲ به سینما‌ها بیاید.
داستان فیلم «Black Adam» در دنیای بزرگتری از دنیای سینمایی استودیوی دی‌سی رخ می‌دهد و در فیلم «Shazam»، چندین بار از این شخصیت یاد شد. این فیلم همچنین چندین شخصیت محبوب دیگر از دی‌سی مانند مرد شاهینی (Hawkman)، دکتر سرنوشت (Doctor Fate)، اتم خردکن (Atom Smasher)، سایکلون (Cyclone) و آیسیس (Isis) را به دنیای انسان‌ها معرفی می‌کند و به نظر می‌رسد که با وجود چندین شخصیت جذاب از دنیای دی‌سی، چندین فیلم جدا هم از شخصیت‌های آن ساخته شود.
هیرام گارسیا، تهیه‌کننده فیلم «Black Adam» تأیید کرده است که تیم آن‌ها با برادران وارنر و دی‌سی در حال مذاکره است تا بتوانند مشخص کنند که چه داستان‌هایی در فیلم‌های جداگانه شخصیت‌های «Black Adam» باید پردازش شود. او همچنین خبر داد که به زودی گزارش اسپین‌آف‌ها برای هواداران منتشر خواهد شد.
سال ۲۰۲۲ برای استودیوی دی‌سی یک سال شلوغ است، زیرا پنج فیلم برای اکران در این سال در برنامه این استودیو قرار دارد و به نظر می‌رسد که در روز‌های آینده اخبار بیشتری از این شرکت فیلمسازی بشنویم که یکی از آن‌ها احتمال ساخته شدن یک فیلم مشترک با شخصیت‌های «Black Adam» و «Shazam» است و ممکن است فیلم سوم از فرنچایز «Shazam» باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *