18:58

سحر جعفری جوزانی با انتشار ویدیویی از یک خطای پزشکی که به فلج شدن فکش منجر شده، صحبت کرده است.
به گزارش ایسنا، سحر جعفری جوزانی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ با انتشار ویدیویی در فضای مجازی از فلج شدن فکش به خاطر اشتباه یک پزشک خبر داد؛ این بازیگر که به سختی و با نگه داشتن فکش می‌توانست صحبت کند نام دکتر و آدرس مطبش را هم در این ویدیو اعلام و تاکید کرد که قبلا برای چنین موردی شکایت کرده که به جایی نرسیده و ترجیح داده حالا مشکلش را علنی بگوید.
سحر جعفری جوزانی در ابتدای این ویدیو گفت: در انتخاب پزشکتان برای هر موردی که هست خیلی زیاد تحقیق کنید و از آدم‌هایی که پیششان رفته‌اند سوال کنید. زیرا ما به همان اندازه که پزشکانی داریم که من تمام قد مقابلشان می‌ایستم چه در ایران و چه در خارج از ایران و افتخار می‌کنم که ایرانی هستم، به همان اندازه امیدوارم کمتر باشند پزشکان بی وجدانی که فقط به فکر پول و منافع هستند و نه سلامتی بیمارشان که متاسفانه من دوبار به این موضوع دچار شدم. الان نزدیک به یک ماه است که خودم را جمع و جور کردم و سعی کردم این موضوع را حتما با شما مطرح کنم.
بازیگر سریال‌های طنز تلویزیونی در بخش دیگری از این ویدئو، با یادآوری اینکه قبلا هم چنین مشکلی داشته و شکایت کرده است، در عین حال گفت: به همه دکترهای خوب و انسان دوست تعظیم می‌کنم. کاش این دکترهای بی وجدان نسلشان کمتر شود. مراقب خودتان باشید.

1 دیدگاه

  • وقتی که مهران مدیری سال 93 مجموعه “در حاشیه ” را ساخت؛ پزشکان، چه مظلوم نماییهایی که نکردند… درحالیکه همان موقع هم اکثر خانواده ها، تجربه هایی شبیه آنچه که در این سریال طنز اتفاق میفتاد را داشتند. ( از جمله خانواده خودم) ولی متاسفانه با شکایت و دادخواهی هم حتی به جایی نرسیده بودند و این قشر که اتفاقاً بخاطر حساسیت کارشان، باید بیشتر زیر ذره بین باشند و احساس مسئولیت داشته باشند؛ در ایران نمیدانم به کدام دلیل از هر مواخذه ای مصون هستند و حتی در موارد متعددی که منجر به مرگ بیماران میشود هم یا محاکمه نمیشوند و یا از طرف مجامع قضایی برائت میگیرند! / خوشحالم که خانم جعفری در این مورد سکوت نکردند و چون احقاق حقی نشده؛ از تریبونی که در اختیار دارند استفاده کرده و در مورد چنین پزشکان بی مسئولیت و متقلبی، به مردم اطلاع رسانی کردند. به امید بهبودی خانم جعفری و برقراری حق و عدالت در بین همه اقشار جامعه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *