17:17

مجموعه تلویزیونی «گاندو» با کارگردانی جواد افشار از شبکه الکوثر پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی، این مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه در ژانر اجتماعی، اکشن و امنیتی به قلم آرش قادری در سال 1398 ساخته شده است.
این سریال داستان یک مجموعه امنیتی است و فیلمنامه آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوس‌های داخل و خارج از ایران است و همچنین به موضوع آقازاده‌ها نیز اشاره‌هایی می‌کند.
بازیگرانی همچون داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، محمدرضا شریفی‌نیا، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، لیلا اوتادی، فرهاد قائمیان، علیرام نورایی، سارا خوئینی‌ها، آزیتا ترکاشوند، خسرو شهراز، نگار عابدی، نیلوفر شهیدی، سوگل طهماسبی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، کامبیز دیرباز، صالح میرزاآقایی، سیدمهرداد ضیایی، کمند امیرسلیمانی، اتابک نادری، جمشید جهان‌زاده، جواد طاهری، محمد حاجی بابایی، بهامین تورانی و… در «گاندو» به تهیه کنندگی مجتبی امینی نقش آفرینی کرده اند.
مجموعه تلویزیونی «گاندو» در 30 قسمت هر روز ساعت 15:05 به وقت تهران با زمان تکرار روز بعد ساعت 4:15 و با زبانگردانی و دوبله به زبان عربی شبکه آی فیلم بر روی آنتن شبکه الکوثر در حال پخش است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *