11:40

کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی پس از برگزاری چند کارگاه آموزشی با همراهی گروه «هامون» کنسرت هایی را در تبریز برگزار می‌کند.
به گزارش مهر، کیوان ساکت از برگزاری کنسرت خود به همراه گروه «هامون» در تبریز خبر داد.
کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت به همراه گروه آذری «هامون» هستیم که این کنسرت ششم و هفتم بهمن ماه سال جاری در تالار پتروشیمی تبریز برگزار می شود. این کنسرت شامل سه بخش است که بخش اول به تکنوازی و بداهه نوازی من، بخش دوم به اجرای قطعات معروف آذری به خوانندگی فرشید بزرگی و بخش سوم به اجرای قطعات من با خوانندگی دکتر فرشید بزرگی اختصاص دارد.
وی افزود: قبل از شیوع بیماری کرونا به همراه وحید تاج مانند این کنسرت را در تبریز برگزار کردیم که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت در نتیجه تصمیم گرفتیم کنسرت امسال را به همراه فرشید بزرگی برگزار کنیم که از اهالی تبریز است و به خوبی قطعات آذری و ایرانی را اجرا می کند.
این آهنگساز بیان کرد: در این کنسرت قطعات خاک وطن، چهار مضراب کرد بیات، فسانه، بهاران، چهار مضراب ابوعطا، ترانه وای بر دل من، نارنجستان، باران از ساخته های خودم برای مخاطبان اجرا می شود. البته پیش بینی هایی برای برگزاری کنسرت در شهرهای دیگر انجام گرفته که به زودی اطلاعات دقیق آن انعکاس پیدا می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *