13:12

رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ برای همدردی با مردم زلزله‌زده شهر خوی ۲۵ بهمن کنسرت خیریه برگزار می‌کند.
به گزارش ایرنا، رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «همدلی و فراخوان «رنگ لبخند ٣» این بار همراه برای مردم شریف «خوی». شب‌های سرد زمستانی رو براشون با همدلی گرم می‌کنیم کنار هم و برای هم، کنسرتی از مردم و برای مردم. مثل همیشه خودمون به داد خودمون می‌رسیم.
تمام عواید کنسرت برای تهیه ملزومات مردم دچار حادثه زلزله خوی هزینه خواهد شد. ۲۵ بهمن ماه، تهران. همراهی و همصدایی ما «رنگ لبخند خداست» برای مردمی اصیل و با شرافت خوی. مکان کنسرت به زودی اعلام خواهد شد.»
رضا صادقی پیش از این نیز فراخوان‌هایی را با عنوان «لبخند یک» و «لبخند ۲» در پی بلایای طبیعی در استان‌های خوزستان، شیراز، لرستان، گلستان، سیستان و بلوچستان و جاسک برای همدردی با مردم این مناطق منتشر کرده بود.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱:۴۴ شنبه (هشتم بهمن) شهر خوی در آذربایجان غربی را لرزاند که طبق اولین گزارش‌ها، خسارت، مصدومان و به ویژه قدرت آن بیش از زمین لرزه ۲۸ دی، ۱۳ مهر امسال و حتی اسفند سال ۱۳۹۸ این منطقه بود.
زلزله هشتم بهمن شهر خوی، بیش از یکهزار مصدوم و سه نفر فوتی داشته است، به گفته محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، ۶۰ نفر از مصدومان در بیمارستان این شهرستان بستری و ۶۴ نفر هم در مراکز درمانی سایر شهرستان‌ها بستری شده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *