بانی‌فیلم: گفته شده وقتی کلارک گیبل از هنرپیشه‌های محبوب دوران طلایی سینما، برای انجام تست بازیگری به یکی از کمپانی‌های سینمایی در هالیوود رفته بود، شخصی که مسئول تست گرفتن بود، گیبل را رد کرد. او در توضیح دلایل رد کردن گیبل روی برگه‌ای نوشته بود:
این جوان شبیه به میمون بزرگی‌ست که لباس انسان‌ها را پوشیده؛ با گوش‌های بزرگ و کله کوچک!
شنیدن این جمله شاید اگر در مورد بسیاری از جویندگان و علاقمندان دنیای بازیگری گفته می‌شد، آنان عطای بازیگری را به لقایش می‌بخشیدند و یک خط قرمز بزرگ اطراف هنرپیشگی می‌کشیدند اما کلارک گیبل این کار را نکرد!
کلارک گبل با پشتکار و پافشاری آنقدر به خودش مطمئن بود که ماند و ماند تا به چنان شهرت و محبوبیتی در سینما رسید که وقتی در نمایی از فیلم سینمایی «یک شب اتفاق افتاد» فرانک کاپرا، پیراهنش را درآورد و معلوم شد زیرپیراهنی به تن ندارد، فروش این پوشاک در آمریکا با افت ۲۰درصدی روبرو شد!
سایت vintagemoviestars با اتشنار دو عکس از جوانی کلارک گیبل و تست گریم این هنرپیشه برای فیلم «بر باد رفته» مطالبی را از قول یکی از مدیران کمپانی برادران وارنر منتشر کرده است:
داریل اف زانوک، مدیر برادران وارنر، کلارک گیبل را در اوایل کارش جنین توصیف کرد: «گوش‌هایش خیلی بزرگ هستند و شبیه میمون به نظر می‌رسد».
البته گیبل تبدیل به یک چهره محبوب و دلربا برای هالیوود شد.
این سایت در پایان نوشته: باید به یادتان باشد که در روزهای شروع، دیگران را با عبارات ناخوشایند تحقیر نکنید!

کلارک گیبل و کلودت کولبرت در نمایی از «یک شب اتفاق افتاد» فرانک کاپرا-۱۹۳۴

دو عکس از کلارک گیبل  در جوانی و تست گریم «بر باد رفته»ویکتور فیلیمنگ - ۱۹۳۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *