12:33

فیلمبرداری فیلم کوتاه «پارانوئید» به تعویق افتاد.
به گزارش رسیده، «پارانوئید» عنوان فیلمی کوتاه به نویسندگی و کارگردانی حسام اسدی است که به دلیل بحرانی شدن وضعیت کشور در موج چهارم کرونا تولیدش به تعویق افتاد.
اسدی با تأیید این خبر گفت: انتخاب بازیگران، عوامل پشت دوربین و لوکیشن‌های این فیلم به طور کامل انجام شده، اما در روزهای نزدیک به آغاز فیلمبرداری تصمیم گرفتیم به احترام زحمات شبانه‌روزی کادر درمان زمان کلید پروژه را به تعویق بیاندازیم.
وی افزود: اگر چه ما نیز می‌توانستیم مانند برخی بی‌اعتنا به دستورالعمل ستاد ملی کرونا روند تولید را در سکوت خبری ادامه دهیم، ولی با وجود ضرر مالی که به پروژه وارد شد فیلمبرداری را برای حفظ سلامتی عوامل و برای جلوگیری از گسترش این چرخه تا اطلاع ثانوی به تعویق انداختیم.
«پارانوئید» موضوعی اجتماعی و روانشناسی دارد و محوریت و اساس داستان آن به اختلال پارانویا می‌پردازد. در این فیلم به وسیله داستانک‌های کوچک اجتماعی که در فیلمنامه به نگارش درآمده، تأثیر رفتاری فرد مبتلا به این اختلال در روابط اجتماعی بیشتر و بهتر معرفی و نشان داده می‌شود… .
اصغر امیدی‌نژاد، نیما ذاکر، شبنم صادق‌زاده بازیگران این فیلم کوتاه هستند.
دیگر عوامل «پارانوئید» عبارت هستند از: تهیه‌کننده: سیدعلیرضا شاه‌حسینی، مشاور روانشناسی: دکتر لیلی محتشم، دستیار کارگردان: مجتبی ابراهیم‌نژاد، منشی صحنه: طاووس اسدی، تصویربردار: پیام قادری، صدابردار: مهران نوتاش، گریم: گیتی رنجبر، تدوین: حسام اسدی، مشاور تدوین و اصلاح رنگ: علیرضا رستگار، طراح لباس: هیوا برزگر، عکاس: رویا صادقی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *