17:28

کودکان گروه آزمایشگاه تماشاگران تئاتر نارنجی در باغ فرهنگسرای نیاوران به «کاوشگری در جنگل باستانی و کتیبه پر رمز و راز ناریکا» می‌پردازند.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران این نمایش به نویسندگی و کارگردانی «سجاد آقابابائی» و «نگین مدنی» از۱۱ خرداد تا ۷ تیر از ساعت 18 ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.
«کاوشگری در جنگل باستانی و کتیبه پر رمز و راز ناریکا» با رویکرد یاد دهی نکات باستان‌شناسی و توجه به ارزش و اهمیت آثار باستانی به کودکان و همچنین با تاکید بر پژوهش گروهی درباره نقش بز بر روی سفالینه‌ها و سنگ نگاره‌ها بصورت محیطی، مشارکتی و حرکتی صورت می‌گیرد.
این اثر تجربی بصورت پژوهشی و با حضور مشاوران باستان شناسی و رجوع به کتب تخصصی سنگ نگاره‌های ایران، بر اساس محیطِ اجرا، طراحی و تولید شده است.
در این اجرا لیلا جنیدی، سوده عالمشناس، الناز موسی خانی،گیلدا شیخ، مژگان شرطی، لیدا خانی، زهره معصومی، مسیحا جلالی فخر، دیباموسوی، دانیال موسوی،ستایش حسینی به همراه هنرجویان کودک و علاقه‌مند به تجربه کاوشگری به ایفای نقش می‌پردازند.
این نمایش از 11 خرداد هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت 18 در فضای باغ فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود و بلیت آن از طریق سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com برای علاقه‌مندان در دسترس است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *