0:55

بانی‌فیلم: پس از درگذشت لیزا ماری پریسلی خواننده آمریکایی به علت بروز حمله قلبی، حالا با کالبدشکافی جسد او قرار است دلایل این نارسایی و مرگش مشخص شود.
در همین باره سایت TMZ در گزارشی به این موضوع پرداخته است:
به گزارش بانی‌فیلم، این سایت نوشت: علت مرگ لیزا ماری پریسلی برای مدتی مشخص نخواهد شد چون مقامات بهداشتی منتظر یافتن یک دلیل کلیدی هستند تا توضیح دهد که چه عاملی جان تنها فرزند خواننده اسطوره‌ای را گرفته است.
منابع با اطلاعات مستقیم به خبرنگار سایت TMZ گفتند که کالبد شکافی لیزا ماری پریسلی روز شنبه انجام شد، اما پزشکی قانونی لس آنجلس هنوز در باره نتایج آن بیانیه رسمی منتشر نکرده است. پزشکی قانونی می‌گوید آزمایش‌های سم شناسی در حال انجام است و نتایج هنوز مشخص نشده.
هیچ خبری در مورد زمان بازگشت آنها وجود ندارد. به عبارت دیگر … علت اصلی آنچه باعث اورژانس پزشکی او شد یک راز باقی مانده است. سم شناسی آنچه ممکن است در زمان مرگ در سیستم او وجود داشته باشد را آشکار می کند.
TMZ در ادامه گزارش خود می‌نویسد: لیزا ماری صبح پنجشنبه در خانه‌اش و پس از شکایت از درد شدید معده تنها ساعاتی بعد دچار ایست قلبی کامل شد. خانواده او گفتند که دنی کیو همسر سابق لیزا ماری، تا رسیدن امدادگران عملیات احیای CPR را انجام داد. اما او در بیمارستان و در کنار خانواده‌اش درگذشت.
لیزا ماری پریسلی در یک مقطع زمانی دچار مرگ مغزی شده بود، که در نهایت منجر به ایست قلبی دوم و سرانجام مرگ او شد.
لیزا ماری و پریسیلا پریسلی روز سه‌شنبه در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب حضور داشتند، جایی که آستین باتلر توانست برای بازی در «الویس» جایزه بازیگر فیلم درام را به خانه برد.
باتلر هنگام دریافت جایزه‌اش در سخنانی پذیرش او را برای بازی در نقش الویس پریسلی توسط لیزا ماری و پریسیلا دختر و همسر اسطوره موسیقی راک‌اندرول، تمجید کرد. حرف‌های آستین باتلر لیزا ماری و پریسیلا را متاثر کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *