11:09

کاظم هژیرآزاد بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران درباره فعالیت‌های اخیرش توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد که فعلا حضوری در تئاتر ندارد.
کاظم هژیرآزاد بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیرش به مهر گفت: این روزها مشغول بازی در سریالی به کارگردانی مسعود آب‌پرور هستم که فرهاد نقدعلی آن را نوشته است و «رهیج» نام دارد. سریال در محدوده زمانی اواخر سلطنت احمد شاه قاجار و شروع سلطنت پهلوی می‌گذرد و در عین اینکه اضمحلال قاجار و چگونگی به قدرت رسیدن رضاخان را روایت می‌کند داستانی عاشقانه را درباره عشق ولیعهد به دختری که از او تمکین می‌کند، به تصویر می‌کشد. در واقع بن مایه اصلی سریال بر پایه داستانی عاشقانه بنا شده است.
وی درباره فعالیت‌های تئاتری‌اش نیز بیان کرد: در حال حاضر فعالیتی در تئاتر ندارم. این روزها همه پیشکسوت‌ها در خانه نشسته‌اند تا ببینند وضعیت تئاتر قرار است چه شود. در حال حاضر تئاتر به دست کار اولی‌ها و هنرمندان جوانی افتاده که عاشق تئاتر و تحصیل کرده این حوزه هستند و دوست دارند کار کنند که امیدوارم در کارشان موفق باشند اما متاسفانه دولت هیچ برنامه‌ای برای این جوان‌ها هم ندارد.
هژیرآزاد در پایان صحبت‌هایش درباره آخرین کار تئاتری که در آن ایفای نقش داشته است، توضیح داد: آخرین بار سال ۹۸ و قبل از همه‌گیری کرونا در خانه موزه انتظامی با نمایش «یک مرد و یک زن» نوشته الکسی آربوزوف و کارگردانی هوشمند هنرکار روی صحنه رفتم که نمایش بسیار بامزه و جمع و جوری بود که با ۲ بازیگر به صحنه می‌رفت. من و ناهید مسلمی بازیگران نمایش بودیم که مورد استقبال نیز قرار گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *