14:49

فرانسیس فورد کاپولا در سخنانی گفت: پوتین دیوانه نیست و حساب و کتاب سرش می‌شود، بنابراین اگر کسی با جدیت از او بخواهد تمامش کند، پرونده جنگ اوکراین بسته خواهد شد.
به گزارش ایرنا به نقل از ورایتی، فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان آمریکایی برنده جایزه اسکار، پس از دریافت جایزه یک عمر دستاورد هنری از انجمن بین المللی سینماگران گفت: اعتراف می‌کنم با پوتین و زلنسکی که خودش مردِ صحنه نمایش است و کل کابینه‌اش بازیگرند، دیدار کرده‌ام. وقتی می‌گویم اگر کسی جدی بگوید تمامش کنید [این جنگ] تمام می‌شود، می‌دانم از چه حرف می‌زنم. ناتو ۲۵ برابر بزرگتر از نیروهای روسی است و پوتین دیوانه نیست. برعکس او حساب و کتاب سرش می‌شود و اگر کسی با جدیت از او بخواهد تمامش کند، جنگ اوکراین را تمام خواهد کرد.
کاپولا کارگردان ۸۲ ساله آمریکایی است که در سال ۱۹۷۳ برای فیلم کلاسیک پدرخوانده برنده جایزه اسکار شد. از دیگر فیلم‌های این فیلمساز سرشناس می‌توان به اینک آخرالزمان (۱۹۷۹)، دراکولای برام استوکر (۱۹۹۲) و تویکست (۲۰۱۱) اشاره کرد.
روسیه در روز ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) با سلسله‌ای از حملات هوایی به خاک اوکراین حمله کرد. در یک ماه گذشته بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مردم اوکراین از این کشور جنگ زده فرار کرده‌اند و دستکم ۳ هزار غیرنظامی در جریان درگیری‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *