ارزش‌های ملی و اخلاقی را زیرپا بگذارید تعقیب قانونی می‌شوید!

21:46

بانی‌فیلم: در ماه‌های اخیر بیشترین خبرهای رسانه‌های ترکیه مربوط به رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور این کشور بوده است؛ از مشکلات اقتصادی دولت او در زمینه کنترل تورم و سقوط شاخص‌های اقتصادی ترکیه تا جابجایی‌های دستوری مدیران اقتصادی این کشور همگی ناشی از سیاست‌های اردوغان است.
در جدیدترین اقدامات اردوغان، دستور او برای ایجاد محدودیت برای شبکه‌های تلویزیونی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
سایت دویچه‌وله آلمان در گزارشی اعلام کرد که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، رسانه‌های این کشور را تهدید کرد در صورتی که دست به انتشار محتوایی بزنند که با ارزش‌های ترکیه مغایرت داشته باشد، با آنها برخورد می‌شود.
به گزارش رویترز، به نقل از روزنامه رسمی ترکیه، گازت، چاپ روز شنبه ۹ بهمن (۲۹ ژانویه) اردوغان گفت: «باید از فرهنگ ترکیه حفاظت کرد و از اینکه بچه‌‌ها در این کشور در معرض هرگونه محتوای مضر چه به شکل نوشتاری بصری و شنیداری قرار بگیرند، جلوگیری کرد.»
اردوغان در این سخنان که به زغم ناظران به سانسور و کاهش آزادی بیان در رسانه‌های ترکیه می‌انجامد، محتوایی که به نظر او مضر است را تعریف نکرد.
او تنها مشخص کرد آن بخش از اهالی رسانه‌ که به صورت آشکار و غیرمحسوس “ارزش‌های ملی و اخلاقی ترکیه را زیرپا بگذارند و به ساختار خانواده و جامعه لطمه بزنند تعقیب قانونی خواهند شد.”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *