بانی‌فیلم: با نزدیک شدن به ماه اکتبر و زمان پخش عمومی فیلم «کارآموز» ساخته بحث انگیز علی عباسی، بر پرده سینماهای امریکا و اروپا، پوستر جدید این فیلم منتشر شد.
«کارآموز» فیلمی امریکایی‌ست که امسال در مسابقه جشنواره کن شرکت کرد و نظرهای ضد و نقیصی را به دنبال داشت.
اما حالا «کارآموز» در رسانه‌های فرانسوی، نقدهای خوب و مثبتی گرفته و قرار است این فیلم از ۹ اکتبر در ۱۵۰ سینما این کشور به نمایش درآید.
داستان فیلم همان طور که پیش‌تر نوشتیم، مربوط به دوران جوانی دونالد ترامپ است، اینکه او چگونه با کمک یک وکیل زبردست که هم در هسته قدرت دست دارد و هم به مافیا کمک می کند به سرعت مراحل ثروتمند شدن را با کار در معاملات ساختمانی طی می کند! اما دونالد ترامپ که قدرت و پولی به دست آورده، به وکیل خود هم پشت می‌کند و وقتی او به دلیل بیماری سخت‌اش به کمک نیاز دارد، ترامپ به او پشت می‌کند…
علی عباسی با تیزهوشی در فیلمش، به معاملات همراه با زد ‌بند ترامپ می‌پردازد و در عین حال به زندگی خصوصی او نیز سرک می‌کشد.
در ماه می و از وقتی که «کارآموز» در جشنواره کن به نمایش درآمد، چون فیلم مورد تایید دونالد ترامپ نبود، او از طریق وکیلش تلاش کرد تا از نمایش عمومی آن جلوگیری کند؛ حتی کار بالا گرفت و شکایت ترامپ به دادگاه هم کشیده شد اما وکیل‌های کمپانی سازنده فیلم توانستند رای دادگاه را به نفع خود بگیرند.
نمایش عمومی فیلم در سینماهای امریکا درست قبل از انتخابات ریاست جمهوری در این کشور باعث خواهد شد تا جنجال‌های رسانه‌ای بپا شثد.
تهیه‌کنندگان انتظار دارند که «کارآموز» بتواند جزو کاندیداهای اسکار سال ۲۰۲۵ قرار گرفته و احتمالا جوایزی را هم به دست آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *