23:38

در حالی که جزئیات کارگردانی فصل سوم راهبه بدلی همچنان ناشناخته مانده، ستاره این فیلم کمدی گفته که می‌خواهد لیزو خواننده رپ و کیکه پالمر برنده جایزه‌ امی را به این فصل اضافه کند.
به گزارش ایرنا، ووپی گلدبرگ در جریان حضور اخیر خود در Hell of a Week شبکه کمدی سنترال گفت که دوست دارد افرادی چون لیزو خواننده رپ و ستاره فیلم سینمایی Nope- جواب منفی و کیکه پالمر برنده چندین جایزه‌ امی را به سومین فصل از Sister Act اضافه کند. «من از کیکه می‌خواهم که بیاید.»
نیکی میناژ خواننده، دیگر هنرپیشه‌ای که گلدبرگ می‌خواهد در کنار لیزو، او را به بازیگران صومعه اضافه کند.
گلدبرگ می‌گوید: «می خواهم که همه بیایند. لیزو بیاید. همه را می‌خواهم. نیکی میناژ را می‌خواهم… من واقعاً به شدت نیازمند تفریح هستم. »
چه کسانی به صومعه راهبه بدلی ‌می‌روند؟
در نخستین فصل از راهبه بدلی که در سال 1990 به کارگردانی‌ امیل آردلینو پخش شد، گلدبرگ در نقش دلوریس خواننده ظاهر و به دنبال اعدام دوست پسرش که یک خبرچین بود، متقاعد می‌شود به عنوان یک راهبه به صومعه‌ای برود اما در تطبیق سبک زندگی‌اش در این محیط مجبور می‌شود به گروه کر مبارز صومعه بپیوندد…
راهبه بدلی که ساخت آن ۳۱ میلیون دلار بود، با فروش ۲۳۱ میلیون دلاری به یکی از موفق‌ترین کمدی‌های جهان در دهه ۱۹۹۰ تبدیل شود.
به دنبال پخش فصل دوم راهبه بدلی سه سال پس از فصل نخست آن، گلدبرگ و تایلر پری تهیه کنندگی فصل سوم آن را بر عهده دارند اما جزئیاتی از کارگردان کار فاش نشده است. ساخت این فصل رسما در دسامبر سال ۲۰۲۰ تأیید شده بود.
پری گفته که فیلمنامه در مرحله نگارش است و من تهیه‌کننده آن هستم نه کارگردان کار.
راهبه بلدی ۳ برای سرویس استریم دیزنی یعنی کانال دیزنی پلاس (Disney Plus) ساخته می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *