11:51

فرهنگسرای نیاوران میزبان چهارمین نمایشگاه «اُبژه» در تاریخ 24 دی ماه در گالری شماره 2 و 1 خواهد بود.
به گزارش روابط ‎عمومی فرهنگسرای نیاوران، این چهارمین نمایشگاه کالکتیبل دیزاین طراحان، معماران و هنرمندان ایرانی می باشد که با موضوع مبلمان ساختمانی با استفاده از متریال سنگ و ام‌دی‌اف، با حمایت شرکت‌های تولیدکننده مواد و محصولات ایرانی نظیر آوانداد، ایگال، فانتونی، خانه و معماری و صنایع روشنایی رونا برگزار خواهد شد.
ابژه به عنوان اولین پلتفرم کالکتیبل دیزاین در راستای توسعه شركت‌های توليدكننده محصول، جهت ارائه طرح و خدمات نوآورانه با طراحان ایرانی همکاری دارد و نمايشگاه ابژه محل ارائه این دستاورد است.
این پلتفرم تمایل به همکاری با شرکت‌های فعال در حوزه صنعت ساختمان و حوزه مبلمان دارد؛ مدیرانی آینده‌نگر که تمایل به همکاری با طراحان خلاق ایرانی در راستای تولید محصولات و خدمات نوآورانه، با تاکید بر دانش روز در زمینه طراحی خدمات و همچنین نگاه به بازارهای خارجی، بخصوص همسایگان ایران دارند.
ابژه از مهرماه 1394 تاکنون موفق به برگزاری سه دوره نمایشگاه ویژه (دوسالانه) با حضور طراحان، معماران و هنرمندان مطرح و موثر ایرانی در داخل و خارج از ایران در فرهنگسرای نیاوران، شده است. استقبال بینظیر مخاطبان حرفه‌ای و مشتاق، برگزارکنندگان این رویداد را به ادامه راه امیدوارتر کرد.
الناز طهرانی، کیوریتور و بنیان‌گذار پلتفرم دیزاین ابژه است که تحصیلات آکادمیک خود را در مقطع کارشناسی ارشد در زمینه طراحی خدمات در دانشگاه پلی تکنیک میلان به پایان رسانده است. وی تجربه‌های موفقی به عنوان کیوریتور و شرکت‌کننده در فراخوان و رویدادهای بین‌المللی نظیر هفته دیزاین میلان و نیویورک دارد. به گفته او ” ما نیاز داریم تا بستری برای ارتباط میان طراحان، صاحبان صنایع و سرمایه گذاران علاقمند به این حوزه فراهم آورده شود و در این راستا از تمام علاقمندان به حوزه دیزاین دعوت بعمل می‌آوریم تا از نمایشگاه چهارم ابژه دیدن فرمایند.”
معماران، طراحان و هنرمندان بترتیب حروف الفبا عبارتند از: امیرحسین اشعری، حامد بدری احمدی، بابک بهارستانی، رضا حبیب زاده، بهزاد حیدری، مهران خوشرو، نسیم رضویان، کورش رفیعی، مهدی شیراحمدی، امیرحسین طاهری، شیرین صمدیان، آرش علی آبادی، امیرقاسمپور، سمانه قاسمپور، نازنین کازرونیان، رضوان کاشانی، نوید گلچین، بهروز منصوری، رضا نجفیان، علی نعمتی، حسین نمازی، نیما نیان
وبسایت ابژه: www.objet.ir
هویت بصری و طراحی گرافیک: استودیو کارگاه
این نمایشگاه از 24 دی تا 1 بهمن در گالری شماره 1 و 2 فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان می‎توانند جهت بازدید از نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا 18 و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا 18 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *