Cheshmbandi


19:39

جبار آذین منتقد و کارشناس حوزه سینما و تلویزیون پس از پخش دو قسمت از سریال «چشم‌بندی» به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه‌کنندگی سلیم ثنایی از شبکه سه سیما، با انتشار یادداشتی این مجموعه تلویزیونی را جزو آثار خانوادگی مخاطب‌پسند برشمرد.
به گزارش رسیده، متن یادداشت جبار آذین بدین شرح است:
حرکت رسانه ملی در بزرگراه احیا و تعالی آثار طنز و کمدی تماشایی با محتوا و ارزشمند سبب شده تا مدیران سیما برای تولید مجموعه‌های حرفه‌ای که با پژوهش، نگارش، کارگردانی و بازی‌های خوب همراه باشد به سراغ هنرمندانی برود که در عرصه سینما و تلویزیون دارای پیشینه مقبول هستند. در همین ارتباط شبکه سوم سیما دست یک کارگردان خوش‌فکر و خلاق سیما و سینما را برای همکاری فشرده و حاصل این همکاری تولید یک سریال طنز قوی با حضور جمعی از طنازان تولیدات کمدی شناخته شده به نام «چشم‌بندی» است. «چشم‌بندی» ساخته تلویزیونی شاهد احمدلو بازیگر و کارگردان کاربلد که ساخته‌های قبلی‌اش در حوزه‌های فیلم و سریال‌های خانوادگی، کمدی و اجتماعی او را در مسیر رشد نشان می‌دهد، یک طنز اجتماعی و خانوادگی مخاطب‌پسند است که با رویکرد سرگرم‌سازی سلامت مخاطب نگاه انتقادی و سازنده به برخی رویدادهای اجتماعی و نمایشی هنرمندانه از مناسبات تلخ و شیرین خانوادگی می‌خواهد حرف‌های متفاوت و تازه‌تری را در ژانر کمدی از منظر ساختار هنری و محتوا بازگو کند.
ساخته جدید شاهد احمدلو در همین آغاز پخش نمایشگر اثری دیدنی و جذاب است که بعد از مدت‌ها و کمبود اینگونه آثار می‌تواند بینندگان سیما را پای تلویزیون‌ها بنشاند و در کنار خنده‌سازی، نویدبخش امیدآفرینی در جامعه باشد. «چشم‌بندی» خوب و مناسب و جذاب آغاز شده و امید می‌رود که بر همین سیاق هم ادامه یابد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *